Shax# Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) PCen min er litt rar, jeg har Steelseries 5h v2 headset, men når jeg skrur av mikrofonkontrollen på ledningen på off, så hører de musikken min/filmen(om jeg da ser på film) Og dette er selfølgelig en kompis misunnelig på, men jeg vet ikke hvordan det ble sånn, kan dere hjelpe meg? Takk på forhand. (Poenget er at når jeg skrur av miccen via Mikrofonkontrollen på ledningen så fakker PCen opp lyden i headsettet, i dette tilfellet musikk.) - Mini097 Endret 11. november 2009 av mini097 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det enkleste er sikkert å mute Micen inne i winddows(?). Vist du skal hindre den i å plukke opp lyden må du vell ha en bedre bryter. Eller bedre isolasjon. Poenget er i alle fall at det lekker lyd over på "Line in" selv om det ikke skal det. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Nei, men jeg liker det, men jeg lurer på hvordan det ble det. (Jeg har Windows 7 Ultimate x86) Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 sjekk Innlinja på instillinger. er den huka av? jeg husker ikke HEEELT hvem innstilling det skulle være, men kan være innlinje Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Innlinje: Ikke koblet til Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå