xtineze Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Nå skal jeg bytte ut min LG KC910 med en litt tøffere mobil. Når jeg sier tøff så mener jeg at den tåler en støyt. Jeg kan bruke den ute i kulda uten at jeg trenger å sette simkortet i en annen feks. Jeg har vært så forsiktig med KC910 at den er prikkefri etter et års bruk. Eller at jeg kan dra på fest uten å få hetta Krav: Qwerty Bluetooth Kamera ikke så nøye, bare at det kan ta OK bilder hvis man skal forevige et minne. Ikke så veldig treg Bør ikke være alt for dyr! Annet fancy blir bare ett pluss Har sett litt på LG GW520, Nokia E75. Liker LG VX9100(enV), men den er ikke å få i Norge? Har også sett litt på LG KS360, men der er det intet skryt å få? *søke litt mer på forumet* Lenke til kommentar
xtineze Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Jaiks, glemte å sjekke prislappen. Den var litt i det dyreste laget :O Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ok, da må du nesten gå for gw520 da. Ikke spesielt bra kamera da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå