Fikseren Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. Har en Nokia 5800 med Surf XL. Er både lei telefonen og abonnement som har en fin og ganske så dyr månedspris. Er det mulighet å kjøpe seg ut for så å få ett annet abonnement og annen telefon liksom? har veldig lyst å kjøpe meg en HTC Leo med friprat til 3725,- Noen tips? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kjøpte du en nokia 5800 med binding til surfprat XL? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 han sier så ja Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Haha synd for forhandleren, da blir det ikke gitt provisjon. Surfprat er kun til iPhone Edit: Ja du kan bryte bindingen. Men det er et dyrt abo, så det kan være det ikke lønner seg. Spørs hvor mye som er igjen av bindingstiden Endret 11. november 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har hatt surf XL i 6 mnd nå, så mobilen er jo betalt ned på endel. Som jeg har forstått det så er det ett fastgebyr på 1400,- i tillegg til resterende nedbetaling av telefonen for seg selv? Noen som kan prøve å hjelpe meg? Telefonen ble kjøpt for 1,- på www.best-buy.com Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har hatt surf XL i 6 mnd nå, så mobilen er jo betalt ned på endel. Som jeg har forstått det så er det ett fastgebyr på 1400,- i tillegg til resterende nedbetaling av telefonen for seg selv? Noen som kan prøve å hjelpe meg? Telefonen ble kjøpt for 1,- på www.best-buy.com Det at bestby kan selge en 5800 med surfprat xl, samt at at jeg ser at de fortsatt selger siemens m50 (uten garanti) og sony ericsson T630, virker ikke akkurat for meg som en seriøs bedrift... Man kan også bestille telefoner med abonnementstyper (djuice) som telenor lenger ikke subsidierer.. men de får de vel svi for selv. Ellers står det avtalevilkårene for surfprat XL: Oppsigelse eller avtalebrudd er 4801 kroner. Dette beløpet reduseres med 400 kroner pr måned i Avtaleperioden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå