Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) dette er en tråd som er basert på Dealextreme verdens billigste nettbutikk!, og omhandler videresalg/videreformidling av varer derifra. spørsmål om nettbutikk, og hvordan man kan gjøre dette o.l. Kan vel selv starte med et spørsmål: Hva vil være best, siden det er penger involvert, mtp. sikkerhet? Å lage selv, eller å bruke noe ferdig laget, f.eks Zencart? Om du lager selv har ingen andre kildekoden, og du stiller sterkere der. Om du laster ned har alle kildekoden, og du stiller svakere der. lager du selv, kan du ha oversett sikkerhetsfeil. laster du ned, er det flere tusen som melder ifra, og fikser sikkerhetsfeil. Endret 11. november 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
simentp Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Endelig, hehe så slipper det bli så mye spam med dette i DX tråden Lenke til kommentar
fgr Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 mener du man skal avsløre sine egne tips og triks til andre som skal konkurrere med deg? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva vil være best, siden det er penger involvert, mtp. sikkerhet? Å lage selv, eller å bruke noe ferdig laget, f.eks Zencart? Tror Zencart er sikrest. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) vil anta de fleste tenker lite og holder seg bare til norge, så kan de kjempe seg i mellom om priser på finn men de som har holdt på lengst og selger mest kan jo lett slå ut de nye siden de ikke får like bra priser fra dx. Endret 11. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Drit i dem! Hah, De er feige, og bare nye i gamet, og vet ikke hvordan dette foregår Vi later som vi kjøper opp alt, men forteller vi vet alt faen, domenehosten min lar meg ikke laste opp zencart! Gjett hvem som bytter domenehost? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 one.com... når jeg fortalte de hvor mye de sugde spurte de om domenet mitt, hvorfor det mon tro Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg håper jeg kan lære litt av hvert ved å få med meg hva som skjer i denne tråden Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 one.com... På mitt one.com-domene funker det fint. Prøvd et annet FTP-program? Og får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 For mange tilkoblinger elns, filezilla, har prøvd med flere andre, som smartftp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du har maks fire? Skru av programmet og vent noen minutter så funker det igjen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 *stress* , jeg har prøvd det. Skal si andre errors som kommer og Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 gi penger til one.com burde straffes med steining, mer crap host har jeg aldri vært borti. prøvde de en gang og havnet på en boks hvor en sql query tok 6-7sekunder hver. åpnet support ticket og fikk svar på en blanding av norsk og svensk at det var dårlig kode fra enkelte kunder på serveren som ikke lukket koblingene sin som brukte opp kapasiteten. men endre på kunder sin kode gjorde ikke de og bytte server var ikke mulig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Lukk alle FTP-programmer hvis du har flere oppe. Jeg hadde samme problemet før, men får det aldri nå lenger. Ellers kan du jo installere Apache på din egen PC og prøve det frst der? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 her er loggen: espons: 220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity.Kommando: USER ebrukernavn Respons: 331 User eivindweb.net OK. Password required Kommando: PASS ******** Respons: 421 I can't accept more than 4 connections as the same user Feil: Kunne ikke koble til serveren Status: Delaying connection for 5 seconds due to previously failed connection attempt... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 mener du man skal avsløre sine egne tips og triks til andre som skal konkurrere med deg? Vel du er nå tross alt en av de som har skrytt I DealExtreme tråden om hvor mye du importerer å det ene å det andre, klart folk ønsker å gjøre det samme, det som kommer til å skje til slutt er at Norge kommer til å eksplodere av Kina Produkter og prisene må ned, dette betyr mindre i lomma på de som har holdt på med dette en stund. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Ellers kan du jo installere Apache på din egen PC og prøve det frst der? Jeg har en egen server ut mot internett faktisk! men det er stress.. eller? faen *mumlenorart* Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Neida, det er lett. http://www.apachefriends.org/en/xampp.html Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har en debian 5.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå