Gå til innhold

PS3 på Tv uten HDMI

Thomassen82

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mulighet for å koble til PS3 på en Tv uten HDMI inngang??

Har også en prosjektor tilgjengelig, men det er ikke HDMI inngang på den heller, men er det muligheter for å koble den til likevel? Ville vært genialt å kunne spille Fifa og Need for speed på stoooort lerret.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Typisk.. Den inngangen har jeg ikke.. Har bare Scart, Dvi-d in, Video/ S video in og PC inn utganger på prosjektoren her på jobb..

Den heter "Multi-AV" ut av en grunn da, det er fire forskjellige kabler som kan kobles til der. Enden til PS3 er lik, men andre enden er alltid noe annet.

Composite - Den som følger med PS3, 3 phono, gul,rød,hvit.

S-Video - 2 phono + s-video, må kjøpes.

RGB - Scart plugg, må kjøpes.

Component - 5 phono plugger, må kjøpes.

S-Video eller RGB via Scart er det som gir klart best bilde på prosjektoren hvis den ikke har komponent.

Endret av Topguy
Lenke til kommentar
Typisk.. Den inngangen har jeg ikke.. Har bare Scart, Dvi-d in, Video/ S video in og PC inn utganger på prosjektoren her på jobb..

Det er med Multi AV kabel i pakken sammen med maskina som ender i 3 phono-plugger. Det er også med en Scart adapter som du kan sette på phono-pluggene, så skulle ikke være noe problem. Men jeg anbefaler som posten over, å få ordnet en HDMI-DVI kabel og kjøre lyden ut gjennom den optiske utgangen. Bildet blir rett og slett myyyeee bedre.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...