Thomassen82 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Lurer på om det er mulighet for å koble til PS3 på en Tv uten HDMI inngang?? Har også en prosjektor tilgjengelig, men det er ikke HDMI inngang på den heller, men er det muligheter for å koble den til likevel? Ville vært genialt å kunne spille Fifa og Need for speed på stoooort lerret.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 AV multi out er det du må bruke Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Typisk.. Den inngangen har jeg ikke.. Har bare Scart, Dvi-d in, Video/ S video in og PC inn utganger på prosjektoren her på jobb.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvis det ikke følger med må du kjøpe denne kabelen Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Typisk.. Den inngangen har jeg ikke.. Har bare Scart, Dvi-d in, Video/ S video in og PC inn utganger på prosjektoren her på jobb.. Den heter "Multi-AV" ut av en grunn da, det er fire forskjellige kabler som kan kobles til der. Enden til PS3 er lik, men andre enden er alltid noe annet. Composite - Den som følger med PS3, 3 phono, gul,rød,hvit. S-Video - 2 phono + s-video, må kjøpes. RGB - Scart plugg, må kjøpes. Component - 5 phono plugger, må kjøpes. S-Video eller RGB via Scart er det som gir klart best bilde på prosjektoren hvis den ikke har komponent. Endret 11. november 2009 av Topguy Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Typisk.. Den inngangen har jeg ikke.. Har bare Scart, Dvi-d in, Video/ S video in og PC inn utganger på prosjektoren her på jobb.. Kanskje svaret kommer sent, men hvis du har DVI-inngang på prosjektoren så kan du jo koble til med en HDMI til DVI, men du vil ikke få lyd over den kabelen HDMI-DVI kabel Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Typisk.. Den inngangen har jeg ikke.. Har bare Scart, Dvi-d in, Video/ S video in og PC inn utganger på prosjektoren her på jobb.. Det er med Multi AV kabel i pakken sammen med maskina som ender i 3 phono-plugger. Det er også med en Scart adapter som du kan sette på phono-pluggene, så skulle ikke være noe problem. Men jeg anbefaler som posten over, å få ordnet en HDMI-DVI kabel og kjøre lyden ut gjennom den optiske utgangen. Bildet blir rett og slett myyyeee bedre. Endret 18. november 2009 av praystation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå