seigmann Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Finnes det et program som kan lage ASCII tekst av et vanlig jpg bilde? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Første jeg fant var denne som er online: http://www.lunatic.no/img2aschtml.php Eller du kan laste ned denne: http://www.devhood.com/tools/tool_details....spx?tool_id=613 Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hehe Dette var tøft ! Takker for linkene Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 artig url. *bookmarked* Ditto Alt jeg gjorde var å bruke Google. Men til forskjell fra "90%" av alle andre svar på forumet her, så gadd jeg poste svaret jeg fant, i stedet for å skrive: "GOOGLE!!! :woot:" Men, så er ikke jeg opptatt av å ha flest mulig postinger... Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Alt jeg gjorde var å bruke Google. Men til forskjell fra "90%" av alle andre svar på forumet her, så gadd jeg poste svaret jeg fant, i stedet for å skrive: "GOOGLE!!! " Men, så er ikke jeg opptatt av å ha flest mulig postinger... Det var en unødvendig post egentlig... så motsier du deg selv (på en måte), men tror vi tar dette i pm jeg, før du anklager meg for å gjøre dette med å "ha flest mulig postinger". Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Seigmann: Var overhodet ikke ment til deg personlig det jeg skrev. Det var min generelle oppfatning av tendensen i dette forumet. Syntes bare kommentaren passet her som flere satt pris på en link jeg hadde funnet vha Google. Dette er fullstendig off topic for denne posten, så jeg stopper det her. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Dette er fullstendig off topic for denne posten, så jeg stopper det her. word! hehe Tok det ikke personlig... er ikke angry.... bare følte for å kødde litt :smile: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 artig url. *bookmarked* Ditto Alt jeg gjorde var å bruke Google. Men til forskjell fra "90%" av alle andre svar på forumet her, så gadd jeg poste svaret jeg fant, i stedet for å skrive: "GOOGLE!!! :woot:" Men, så er ikke jeg opptatt av å ha flest mulig postinger... Tar poenget ditt, og er i prinsippet enig. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 1) Vise at en setter pris på andres positive bidrag. 2) Gjennomføre en eller annen form for mellommenneskelig interaksjon som et par minutters avbrekk fra eksamensregningen. : ) Er selvfølgelig helt enig med deg her. Det eneste jeg mente å kommentere var det å kùn skrive "google" i en post. At noen viser at de setter pris på en posting er bare hyggelig Hva er vel bedre enn fora og news når man skal lese til eksamen... Så var det tid for litt søvn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå