Gå til innhold

ASCII bildelager..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
artig url.

*bookmarked*

Ditto

Alt jeg gjorde var å bruke Google. Men til forskjell fra "90%" av alle andre svar på forumet her, så gadd jeg poste svaret jeg fant, i stedet for å skrive:

"GOOGLE!!! :woot:"

Men, så er ikke jeg opptatt av å ha flest mulig postinger...

Lenke til kommentar

Alt jeg gjorde var å bruke Google. Men til forskjell fra "90%" av alle andre svar på forumet her, så gadd jeg poste svaret jeg fant, i stedet for å skrive:  

"GOOGLE!!!  :woot: "  

Det var en unødvendig post egentlig... så motsier du deg selv (på en måte), men tror vi tar dette i pm jeg, før du anklager meg for å gjøre dette med å "ha flest mulig postinger". :lol:

Lenke til kommentar

Seigmann: Var overhodet ikke ment til deg personlig det jeg skrev. Det var min generelle oppfatning av tendensen i dette forumet. Syntes bare kommentaren passet her som flere satt pris på en link jeg hadde funnet vha Google. Dette er fullstendig off topic for denne posten, så jeg stopper det her. :)

Lenke til kommentar
artig url.

*bookmarked*

Ditto

"GOOGLE!!! :woot:"

Tar poenget ditt, og er i prinsippet enig.

:)

Lenke til kommentar

1) Vise at en setter pris på andres positive bidrag.

2) Gjennomføre en eller annen form for mellommenneskelig interaksjon som et par minutters avbrekk fra eksamensregningen.

: )

Er selvfølgelig helt enig med deg her. Det eneste jeg mente å kommentere var det å kùn skrive "google" i en post. At noen viser at de setter pris på en posting er bare hyggelig :)

Hva er vel bedre enn fora og news når man skal lese til eksamen... :)

Så var det tid for litt søvn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...