Negil^ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. Spiller på XBOX Har gått igjennom spillet på Normal, og det jeg lurer på er at jeg har lyst å prøve Veteran. Trykker på New Game, og da kommer det opp at det vil "overwrite" banene jeg har gjort fra før av. Skal kjøre Veteran nå for å få mer Achievements, men vis jeg spiller på Veteran og jeg finner ut at jeg mangler en Achievement som jeg lett kan gjøre på Normal, er det noen muligheter at jeg da går tilbake til de banene jeg har gjort på Normal, eller må jeg kjøre Veteran for å komme meg til den banen igjen? Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 bump. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "Complete Single Player on hardended or Veteran". Tror ikke du får lov til å gå på noe mission select. Du kan runde det på hardended, SÅ kan du ta mission select på de banene du trenger på veteran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå