Naiits Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har som emnetittelen sier akkurat oppgradert fra vista til windows 7. Jeg valgte å ta den ''avanserte'' måten å installere windows 7 på fordi at jeg ikke ville beholde de gamle filen og heller starte med ''blanke ark''. Da den holdt på å installere kom det opp at filene fra harddisk C ville bli kopiert til en mappen som ble kalt windows.old. Dette regnte jeg med at bare var i tilfelle jeg ville beholde noen av filene, men da den holdt på å slettes kom det opp en fil som det stod ''denne filen er en systemfil og hvis du sletter denne vil kanskje ikke maskinen virke som den skal''. Eller noe i den duren. Så det jeg lurer på er om jeg trenger den filen selv om jeg har oppgradert til windows 7? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 bare å trykke ja. Du mister det du hadde på gamle installasjonen that's it Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Ok. Takker for svar Regnte egentlig med det, men hadde vært litt kjip hvis jeg hadde klart å fucke til dataen noen minutter etter at jeg har fått installert windows 7. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 hvis jeg ikke tar feil, dukker denne valg også opp i egenskaper for lokaldisk i diskopprydding. ganske store fil, jeg slettet den uten å ha fått problemer. lykke til Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Daten har nå ikke krasjet enda, så det ser bra ut Ja mappen var på en god del GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå