aksel12 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 hei jeg har fått plutselige problemer med skjermen på laptopen min. den funket fint når jeg gikk dro hjem fra skolen, men når jeg kom hjem funket den ikke. problemet er at bare toppen av skjermen funker. på resten av skjermen ser man ingenting. er det noen som har noen forslag til hva problemet kan være? takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Antagelig feil på elektronikken som styrer skjermen, eller selve panelet. Mulig den har fått seg en smell på veien hjem. Lenke til kommentar
sondre19 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Går ut ifra at du har en Dell Lættistude hehe. Hadde samme problemet selv, det som var feil med min var at det var en sikring som hadde gått. Jeg fikk fiksa det dagen etter hos IKT avdelinga 0 stress ;D Lenke til kommentar
aksel12 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Går ut ifra at du har en Dell Lættistude hehe. Hadde samme problemet selv, det som var feil med min var at det var en sikring som hadde gått. Jeg fikk fiksa det dagen etter hos IKT avdelinga 0 stress ;D hehe:P har en tard hp greie. men tenker at jeg bare stikker innom en butikk å hører om de kan fikse det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå