robert85 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Heisann! Koblet opp pc'n min etter ett LAN nå i helgen, og bildet forsvinner, og skjermen får 'no signal' etter XP logoen er ferdig å loade. Men windows oppstart lyden høres. Når jeg kopler over til port nr 2, får jeg opp bilde.. men da blir skjermen brukt som nr2, å alle programmene jeg prøver å åpne, blir åpnet i skjerm 1! Noen som vet hva som er problemet? Å hvordan kan jeg få skjerm2, til å bli nr1 (om du skjønner!) Takker for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har du ATI skjermkort og koblet til f.eks TV på utgang 2? Koble fra TV og start på nytt, velg deretter skjerm 1 som default. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hvis du bare har en skjerm å bruke, høreklikk skjermen og velg Egenskaper. Hvis du åpner Egenskaper: hold inne Alt, og trykk space, slipp og trykk Enter, trykk en pil tast, da er det bare å dra vinduet over til skjerm 2 med musa! Dette i xp, vet ikke om det blir likt i et annet os, ser du har xp. Velg skjerm 1 som primærskjerm! Endret 11. november 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå