Hellslayer Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg bare lurer: Er det mulig at batteriet til biosen kan bli flatt? Og hvor får man evt kjøpt nye? Jeg har jo hatt mitt batteri i snart 3 år, og har ikke hatt noen problemer Så hva er egentlig levetiden på ett slikt batteri? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Batteriet blir vel aldri dødt. Men det er ikke farlig om det blir det. Det eneste som skjer er at du resetter BIOS'en. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er greit å ha et batteri der som funker da... Hvis du fks. har gjort noen endringer i bios som du vil ta vare på. Hvis ikke får du standard settings hver gang. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 tror det er samme typen som du kan få kjøpt hos urmakere etc..... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Velutstyrte elktrolagre har også sånne f.eks Nexans Distribusjon (gamle Alcatel), Eilag, ElektroSkandia osv. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Takk for mange fine svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 batteriet holder utrolig lenge og noen er oppladbare. Du merker når det er tomt ved at bios blir resettet etter at maskinen har stått noen minutter uten strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå