OldDuke Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hei. For 14 dager siden ble vi konvertert fra Signal til Altibox. Fra før hadde jeg en 8/8 Mb linje som fungerte utmerket. Etter konverteringen fikk alle som hadde uneder 15 Mb en hastighet på 10/ 10 Mb, jeg ringte da og fikk den oppgradert til 30/30 mb. Det rare er at hastigehten er ikke forandret i det hele tatt, har kontaktet kundeservice de sjekket at alt var ok, tok noen tester etc. Fortsatt ingen økning i hastigheten. Tok så en TPtest 5.02 der jeg sendte loggen til dem som de skulle videre sende til teknisk hos Altibox. Loggen viser da på TCP opp og ned rundt 16,5 Mbit og på UDP opp og ned rundt 30 Mbit. Teknisk mener at det er UDP hastigheten som gjelder ved måling. Synes dette høres merkelig ut, så derfor henvender jeg meg til dere her på forumet. På forhånd takk for all hjelp. Endret 11. november 2009 av OldDuke Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette lærte du oss da virkelig på skolen Duke? Overhead kalles d du pusher 30Mbit på torrent ja? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Dette lærte du oss da virkelig på skolen Duke? Overhead kalles d du pusher 30Mbit på torrent ja? Hehe, nope gjør ikke det ser du.. Er det som er problemet. Testet opp mot uio.no og det går ikke over 1250 Kb.. Torrenten ligger jeg på ca 15- 1600 Kb. Frustrerende.. Er jo faktisk under halvparten av det jeg skal ha. på Altibox sitt speedometer ligger jeg på 8- 900 Kb ned. Hmm.... Endret 11. november 2009 av OldDuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå