Masculino Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Etter endelig klare å få satt opp min egen hide and seek server, er det et par ting jeg forsatt lurer på. jeg har satt inn Modden(e): Hidenseek og Blockmaker. Begge disse 2 fungerer helt perfekt, men jeg har et par til jeg har lyst på. blandt annet: Frostnades LJ stats( med bhop, ladder bhop, etc etc) Alle de. M.M Jeg har lastet ned selve .amxx filen, men veit ikke hvordan jeg skal plassere den.. Også et par andre ting jeg lurer på.. Hva skal airacceleraten stå på? Gravity? alle de vanlige tingene som det Takkr for svar, hilsen stig vidar Endret 11. november 2009 av Masculino Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hei. .amxx filen legger du i addons/amxmodx/plugins. Deretter går du i addons/amxmodx/configs, åpner en fil ved navn plugins, skriver *navnpåplugin*.amxx under custom. Sv_airaccelerate skal være på 10, sv_gravity på 800. Kort og enkelt Endret 12. november 2009 av LegitSuperstar Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sv_airaccelerate 100 Når den er på 10, kan du ikke bunnysvinge Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Trodde han mente standard cs settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå