Ziera Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Spec-Ops, noen? match tazdog? hva ps3 nicket ditt? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 PSN'en er TheEpicKnight. Kan ikke spille akkurat nå, men add meg likevel. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 PSN'en er TheEpicKnight. Kan ikke spille akkurat nå, men add meg likevel. du var vist adda:) Passere det senere i dag med en mathc? Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen her som er drit god i SPEC OPS og har klart Snatch and Grab uten problemer? Jeg mangler kun den for å få 69 stjerner. Har spilt med en fyr som er ganske god men vi klarte den ikke har utrolig lyst å klare den Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 trådstarter: hadde det ikke vert en idé å skrive forumbrukerens navn bak/forran nicket? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 trådstarter: hadde det ikke vert en idé å skrive forumbrukerens navn bak/forran nicket? joda, ta å gjør det du. Også poster jeg det i første posten;) Det er også en del navn som ikke er med heller så da kan du ta med de i samme slengen. Noen her som er drit god i SPEC OPS og har klart Snatch and Grab uten problemer? Jeg mangler kun den for å få 69 stjerner. Har spilt med en fyr som er ganske god men vi klarte den ikke har utrolig lyst å klare den Jeg er gjerne med, mangler bare den og en til selv. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 PSN nick - Forum nick ad.pro.pl - fredricxz tskjorte - HoLy_CoW ojstejn - ojstein^ johnny87 - kjitta87 Rotteh - Rotteh Goldlax - GoldlaXiE Biurn - Shoegazer simmiboj - Bykle Ranxed - Flammen kulaman - Burny ImJoacim4Life - ImJoacim4life imastard -imastard M_Vold - marvol Alltid_ Anathema Torgeeer - Hengende Lem Kakemonstre - Kakemonstre SneakyCartman - cFc Flasketut - Konnis McHalvorsen - McHalvorsen akssta - Noobtube Pinex - Prologue Kz2pwns - CP-ape Colecter - xitto Greva90 - grevas Goldshot1 - Goldshoten EaK2k - ColdIce GingerDawn - GrevenLight TheOwnage93 - Dark_Nemesis Fribbern - Fribbern SirPriest - Flygende rektum davisak - dih TheEpicKnight - TazDog Sykbanan - DeathCab LueDotten - LueDotten FelaroN - FelaroN_ b83qe5t - Coa There you go darling Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 imponerende, hadde ikke trodd du skulle ta meg på ordet:) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hehe, vel du bør skrive hva som er PSN nick og hva som er Forum nick så folk ikke adder feil Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Legg meg gjerne til! Nick er mortensol på psn også. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som blir med å spille senere idag eller imorgen? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vil gjerne spille Spec Ops. Bare add meg. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Spiller gjerne Spec ops. markaren_NOR er PSN nicket Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Add meg, heter legitsuperstar Fant faen ikke ut hvordan man tok på caps lock på navnedriten. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg er med på Spec Ops! Har mic jarleb er psn nick Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Legger deg til jeg, Jarbra. Sjekk ut for TheEpicKnight. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Aaah. Det er du som er TheEpicKnight, ja. Sett deg en del. Forresten. Jeg og Hengende Lem/Torgeeer bruker tagen "HWno" for at folk skal vite at jeg er fra forumet. Oppfordrer andre til å gjøre det også. Edit: Og legg meg til på vennelista deres, alle mann! Bruker forresten Skype til å kommunisere mens jeg gamer. Endret 24. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, jeg la deg til for en stund siden. Bruker å joine game sessionene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå