Shoegazer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da skal jeg knuse deg laksen! Lenke til kommentar
Flammen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Bra spillt som vanlig, morsomt å spille sammens med dere. Ble joh endel Nuker igår. Men jeg ''snublet'' tilfeldigvis over denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177385 som er laget av TazDog. En MW2 Turnering Heisann, folkens. Jeg bestemte meg for å arrangere en MW2 turnering. Det blir bare 1v1-matcher. Regler og mer informasjon kommer senere. Akkurat nå kan du bare melde deg på og vente til jeg har fikset tråden og vi er nok medlemmer til å starte turneringen. Så jeg tenkt jeg skulle skaffe litt flere deltagere til den Endret 30. november 2009 av Flammen Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har meldt meg på Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Får legge meg i hardtrening, så kanskje klarer å komme meg opp til samme nivå som flere på forumet her Flammen, du ligger som nr.1 på leaderboard hos meg x) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det var konge Ranxed. Sykt fett å spille igår. Vi er et team uten like. Edit: legg meg til mr.rektum PSN: Biurn Endret 30. november 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
grevas Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Om det er noen privatkamper (helst FFA) som rulles igang og jeg er pålogget så er jeg med bare så det er sagt:) Kommer ikke til å spille mye før til torsdagen. Har en tenta(sverige)/eksamen på torsdagen. Mye lesing Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 TheEpicKnight, bare å adde. Og ang. turneringen, man trenger ikke være god. Er ikke noe særlig god selv. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 legg meg til Davisak Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bare å legge meg til: Sykbanan Er ikke særlig god, sliter litt med fps på ps3 :b men det blir vel bedre med litt trening. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var konge Ranxed. Sykt fett å spille igår. Vi er et team uten like. Edit: legg meg til mr.rektum PSN: Biurn Jeg var ikke innom forumet da jeg var hjemme i går, så skal prøve å få addet deg i dag Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 EaK2k Er klar for spilling i helgen! Noen som er med? Kan hende jeg oppretter tråd... Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bra spillt som vanlig, morsomt å spille sammens med dere. Ble joh endel Nuker igår. Men jeg ''snublet'' tilfeldigvis over denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177385 som er laget av TazDog. En MW2 Turnering Heisann, folkens. Jeg bestemte meg for å arrangere en MW2 turnering. Det blir bare 1v1-matcher. Regler og mer informasjon kommer senere. Akkurat nå kan du bare melde deg på og vente til jeg har fikset tråden og vi er nok medlemmer til å starte turneringen. Så jeg tenkt jeg skulle skaffe litt flere deltagere til den Har jeg oversett noe eller er det bare 3person 1vs1? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det går å opprette en private match med 1v1 i 1person, men ta denne diskusjonen i riktig tråd. Endret 1. desember 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor quotet du turneringen når det du skrev, har ingenting med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har lyst til å spille special opps i kveld? Jeg er online i hele kveld så bare send en pm på ps3 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor quotet du turneringen når det du skrev, har ingenting med saken å gjøre? det hadde noe med saken å gjøre...han lurte på om turneringen bare foregikk i 3person 1v1 modus Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 LueDotten på PSN. Spiller stort sett hver dag mellom 18:00 og 00:00. Jeg suger. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei Legg meg til og: PSN: FelaroN Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 LueDotten på PSN. Spiller stort sett hver dag mellom 18:00 og 00:00. Jeg suger. Hei Legg meg til og: PSN: FelaroN Added. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) - Endret 29. april 2010 av Coa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå