Gumpen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 herregud vi eide jo alle i kveld! btw..hvorfor har ikke trådstarter adda meg til førsteinnlegget enda? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 xitto - var med meg å spilte (EaK2k)? Var bra kveld det isåfall Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vi tapte jo aldri! Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 herregud vi eide jo alle i kveld! btw..hvorfor har ikke trådstarter adda meg til førsteinnlegget enda? Jeg er ingen masking vettu:p, kan ikke alle jeg glemmer bare sende meg en pm så fikser jeg det!! Er det mulig å gjøre slik at flere har muligheten til å endre først posten? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 TheOwnage93. Ikke la dere lure av navnet, er level 15. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 xitto - var med meg å spilte (EaK2k)?Var bra kveld det isåfall:D Jepp jeg spilte med deg, rottah, rankex, biurn med fler. Jeg er colecter vettu;) Å ja, vi eide alle:D Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Spiller dere TD? Alle på Mic? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg kjøpte meg spiller i går, og har fått helt dilla, første skytespill jeg eier Jeg vil spille litt online med norske folk, har mic. Hvordan fungerer det med at man spiller sammen? gi meg gjerne en liten "tutorial" Jeg kaller meg for: Fribbern Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Spiller dere TD? Alle på Mic? Nei vi spiller vanligvis GW (som da innebærer 12-18 grupper på TD og Domination) Jeg er foreløbig den eneste med mic though :/ Svar til han rett over meg. Det er bare å legge til noen av oss som står i førstetråden. Vi inviterer de vi har plass til i et party, å om du blir invitert så vil folk som regel legge deg til som venn, eller du kan gjøre det motsatte. På den måten blir du lett introdusert for folk. Edit: Jeg, Biurn og M_Vold spilte litt i dag tidlig å en gang havnet vi 3 øverst på listen og en annen gang havnet jeg øverst med en random mellom meg og de to Endret 22. november 2009 av xitto Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Okay, adder deg. Har heller ikke mic, men spiller gjerne i party. Hvem av dem er deg? Og til TS, add meg i lista - Alltid_ Endret 22. november 2009 av Anathema Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om noen er med å spille nå, add Torgeeer Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 I r SirPriest Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 I kveld har jeg konefri. Noen som skal spille? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg skal Flygende rektum skal og, tror jeg. Kan invite deg til party i kveld (tror jeg har deg som venn). Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvis jeg er på, kan du invite meg og? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva med litt spilling i kveld? Så ser vi hvor mange medlemmer her vi får innpå et "party", så kan vi ta free-for-all oss i mellom? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva med litt spilling i kveld? Så ser vi hvor mange medlemmer her vi får innpå et "party", så kan vi ta free-for-all oss i mellom? Er med jeg, men det må bli etter "El Classico" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå