killing_for_me Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 dårlig respons ser jeg:( ingen som vil game? Jeg vil Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 YES, da var endelig alle i listen adda til PSN friendslist!! Ser fram til awesome gaming nå Urelatert spørsmål på siden; er PS3 bluetooth earplug ment å gi relativt elendig lydkvalitet, eller burde jeg få den byttet? Kjøpte brukt, og vet ikke om den har blitt elendig behandlet eller ei. PSN IDen min er The_Pimms btw. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gir nok dessverre ikkje så god kvalitet nei Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 roffenn @ psn Blir med og spille jeg Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen som har lyst å spille i sammen i helga eller de nærmeste dagene? Tenkte det kunne vært morsomt om vi spilte litt public Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen som har lyst å spille i sammen i helga eller de nærmeste dagene? Tenkte det kunne vært morsomt om vi spilte litt public Add eXlip-berZerk så ska vi se om vi får noe til Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) PSN: BlastFM K/D: 1,54 (and rising) W/L: 1.21 (and rising) Begynnte å spille for 2mnd siden, så er relativt fornøyd med resultatene inntill videre. Spiller som oftest: CTF, Demolition, Domination og Sabotage i den rekkefølgen. Bare å invite når det passer, snakker også helst på skype. Mye morsommere når man kan kommunisere. Endret 21. september 2010 av jon_nethaug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PSN: BlastFM K/D: 1,52 (and rising) W/L: 1.14 (and rising) Begynnte å spille for 2mnd siden, så er relativt fornøyd med resultatene inntill videre. Spiller som oftest: Demolition, CTF, Domination og Sabotage i den rekkefølgen. Bare å invite når det passer, snakker også helst på skype. Mye morsommere når man kan kommunisere. Addet deg jeg Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 PSN: BlastFM K/D: 1,52 (and rising) W/L: 1.14 (and rising) Begynnte å spille for 2mnd siden, så er relativt fornøyd med resultatene inntill videre. Spiller som oftest: Demolition, CTF, Domination og Sabotage i den rekkefølgen. Bare å invite når det passer, snakker også helst på skype. Mye morsommere når man kan kommunisere. Addet deg jeg Nice, vi hadde et par bra runder i stad vi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 vi har ground war party hvis du vil joine Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 vi har ground war party hvis du vil joine Sorry, så ikke meldinga før nå. Vi får ta det en annen dag Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Cup-Cakez (Skriv noe i boxen når du adder meg) Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) macgyver93 harmanlee murduc999 JambaVanBombe kakaokopp BlewU smaastein Endret 17. september 2010 av korehoret Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ingen som vil legge oss til? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ingen som vil legge oss til? Jeg kan. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ingen som vil legge oss til? Jeg kan. Flott! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ingen som vil legge oss til? Jeg kan. Flott! Hva heter du da? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ingen som vil legge oss til? Jeg kan. Flott! Hva heter du da? Har to kontoer, murduc999 og harmanlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå