Dicorn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Heii ^^ Jeg har nå spilt Far Cry 2 og begyner og bli litt lei det, eller, er litt kjedelig når jeg bare har det spillet og Counter Strike 1.6..... Så jeg har da tenkt til og kjøpe nytt spill, og jeg er veldig bra i god grafikk, så jeg ser da etter spillet med best grafikk, alt skal se mest mulig ekte ut! Og dette spillet er da altså til PC da Så det hadde vært koselig om dere kunne oppgi ett spill eller noe ^_^ (Jeg vet at i sommer var det Crysis Warhead, men har ikke fulgt så mye med på nye spill i det siste, og orker ikke leite selv x'D) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg tror crysis warhead har den beste grafikken, har ikke hørt om noen bedre ivertfall:P Det krever jo at du spiller på High/Very high får og få det til og se ekte ut:) + at det føller en editor med spillet som er Middels let og bruke:) Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Jaja, har spilt det hos en kamerat før, det ser ganske bra ut, lurte bare på om det hadde kommet ut noen bedre.. Selvfølgelig skal jeg spille på msx grafikk Men, må nok kjøpe ny prosessor og skjermkort snart.. :/ Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Call of juarez; Bound in blood. Crysis er utdatert. Men vil du bli skikkelig blown-away så må du på ps3. Kz2 og uc2. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Call of guarez; Bound in blood så ikke sånn spesielt bra ut egentlig.. Så jeg tror ikke jeg kjøper det, men da er det altså Crysis Warhead som er spillet med best grafikk enda da? Isåfall kjøper jeg det ^^ Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kjøp Crysis warhead du:) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 veeeeeent! jeg ser at du spiller FPS spill, men du har jo Age of Connan det er heftig! Dere glemmer også CoD serien da, CoD MW2 kom jo ut for noen dager siden. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2 til PC er jo et steg tilbake fra Call of Duty 4: Modern Warfare. Ikke noe poeng i å kjøpe et spill som har kortere kampanje, mer begrenset funksjonalitet (ingen mods, brukerskapte kart etc), og bare marginalt bedre grafikk enn forgjengeren. Skal du først kjøpe et Call of Duty kjøper du fireren som gir deg et hav av muligheter i forhold til tilpasning kontra oppfølgeren. Og når det gjelder grafikk er nok Crysis Warhead det skytespillet som per idag har best grafikk på PC, gitt at du har god nok maskin til å kjøre spillmotoren. Så dersom du kun er interessert i grafikk er det spillet å gå for. De selger jo en samlepakke med alle Crysis-spillene (Crysis, Crysis Warhead og Crysis Wars). Det kan jo være noe å vurdere. Men jeg håper du ikke bare kjøper spill for grafikkens del. Selv ser jeg på hvorvidt spillet virker interessant og ikke minst gir mye underholdning for pengene. Skjønt, jeg ville faktisk anbefale Crysis på et generelt grunnlag også da "gameplay"-et i Crysis-spillene er utrolig underholdende. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Okei, men om jeg ikke opgraderer pc'en min, noe jeg tror jeg må om jeg skal spiller Crysis Warhead på full grafikk. Ny prosessor og mest sansyneligvis nytt skjermkort.. Pc'en min har; Intel Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz, 4,0GB RAM, ATI Redeon HD 4800 Series Jeg kjører Far Cry 2 på full grafikk helt fint i alle eksplosjoner og sånn ^^ Men, åssen spill ville dere da anbefalt meg og kjøpe (skyte spill, eller strategi spill)? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Okei, men om jeg ikke opgraderer pc'en min, noe jeg tror jeg må om jeg skal spiller Crysis Warhead på full grafikk. Ny prosessor og mest sansyneligvis nytt skjermkort..Pc'en min har; Intel Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz, 4,0GB RAM, ATI Redeon HD 4800 Series Jeg kjører Far Cry 2 på full grafikk helt fint i alle eksplosjoner og sånn ^^ Men, åssen spill ville dere da anbefalt meg og kjøpe (skyte spill, eller strategi spill)? Du, jeg tror du kan kjøre Crysis Warhead, gå inn på www.srtest.com så sjekker du der. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 veeeeeent! jeg ser at du spiller FPS spill, men du har jo Age of Connan det er heftig! Dere glemmer også CoD serien da, CoD MW2 kom jo ut for noen dager siden. Kanskje greit å få med seg at Age of Conan ikke er et FPS spill. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Crysis, Crysis Warhead eller Mirror's Edge! Graffikken i alle 3 spillene er sinnsyk. Endret 16. november 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Okei, men om jeg ikke opgraderer pc'en min, noe jeg tror jeg må om jeg skal spiller Crysis Warhead på full grafikk. Ny prosessor og mest sansyneligvis nytt skjermkort..Pc'en min har; Intel Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz, 4,0GB RAM, ATI Redeon HD 4800 Series Jeg kjører Far Cry 2 på full grafikk helt fint i alle eksplosjoner og sånn ^^ Men, åssen spill ville dere da anbefalt meg og kjøpe (skyte spill, eller strategi spill)? Du, jeg tror du kan kjøre Crysis Warhead, gå inn på www.srtest.com så sjekker du der. Jeg kan kjøre alle spilla som er blitt oppgitt her ^^ Takk for sia forresten, bra den Men, da tror ejg det blir Crysis Warhead på meg da, takk takk alle sammen ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 veeeeeent! jeg ser at du spiller FPS spill, men du har jo Age of Connan det er heftig! Dere glemmer også CoD serien da, CoD MW2 kom jo ut for noen dager siden. Kanskje greit å få med seg at Age of Conan ikke er et FPS spill. Ja jo, du har rett der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå