Gå til innhold

PC-spill, best grafikk!

Anbefalte innlegg

Heii ^^

Jeg har nå spilt Far Cry 2 og begyner og bli litt lei det, eller, er litt kjedelig når jeg bare har det spillet og Counter Strike 1.6.....

Så jeg har da tenkt til og kjøpe nytt spill, og jeg er veldig bra i god grafikk, så jeg ser da etter spillet med best grafikk, alt skal se mest mulig ekte ut!

Og dette spillet er da altså til PC da :)

Så det hadde vært koselig om dere kunne oppgi ett spill eller noe ^_^

(Jeg vet at i sommer var det Crysis Warhead, men har ikke fulgt så mye med på nye spill i det siste, og orker ikke leite selv x'D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Call of Duty: Modern Warfare 2 til PC er jo et steg tilbake fra Call of Duty 4: Modern Warfare. Ikke noe poeng i å kjøpe et spill som har kortere kampanje, mer begrenset funksjonalitet (ingen mods, brukerskapte kart etc), og bare marginalt bedre grafikk enn forgjengeren. Skal du først kjøpe et Call of Duty kjøper du fireren som gir deg et hav av muligheter i forhold til tilpasning kontra oppfølgeren.

Og når det gjelder grafikk er nok Crysis Warhead det skytespillet som per idag har best grafikk på PC, gitt at du har god nok maskin til å kjøre spillmotoren. Så dersom du kun er interessert i grafikk er det spillet å gå for. De selger jo en samlepakke med alle Crysis-spillene (Crysis, Crysis Warhead og Crysis Wars). Det kan jo være noe å vurdere. Men jeg håper du ikke bare kjøper spill for grafikkens del. Selv ser jeg på hvorvidt spillet virker interessant og ikke minst gir mye underholdning for pengene. Skjønt, jeg ville faktisk anbefale Crysis på et generelt grunnlag også da "gameplay"-et i Crysis-spillene er utrolig underholdende.

Lenke til kommentar

Okei, men om jeg ikke opgraderer pc'en min, noe jeg tror jeg må om jeg skal spiller Crysis Warhead på full grafikk. Ny prosessor og mest sansyneligvis nytt skjermkort..

Pc'en min har; Intel Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz, 4,0GB RAM, ATI Redeon HD 4800 Series

Jeg kjører Far Cry 2 på full grafikk helt fint i alle eksplosjoner og sånn ^^

Men, åssen spill ville dere da anbefalt meg og kjøpe (skyte spill, eller strategi spill)?

Lenke til kommentar
Okei, men om jeg ikke opgraderer pc'en min, noe jeg tror jeg må om jeg skal spiller Crysis Warhead på full grafikk. Ny prosessor og mest sansyneligvis nytt skjermkort..

Pc'en min har; Intel Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz, 4,0GB RAM, ATI Redeon HD 4800 Series

Men, åssen spill ville dere da anbefalt meg og kjøpe (skyte spill, eller strategi spill)?

Du, jeg tror du kan kjøre Crysis Warhead, gå inn på www.srtest.com så sjekker du der. ;)

Lenke til kommentar

Du, jeg tror du kan kjøre Crysis Warhead, gå inn på www.srtest.com så sjekker du der. ;)

Jeg kan kjøre alle spilla som er blitt oppgitt her ^^

Takk for sia forresten, bra den :D

Men, da tror ejg det blir Crysis Warhead på meg da, takk takk alle sammen ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...