Atiks Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei Jeg lurte på hvordan man kan fortelle at man er ensom i en fortelling, men ikke si det rett ut at man er ensom? Og hvordan kan jeg skrive denne setningen som kommer under uten å si direkte hva føler eller skjer? Det var skole start i dag, alle hadde partner siden av seg unntatt ved meg. Jeg satt alene ,ingen ville sitte ved meg. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "Det hadde vært fint om noen satt seg ved siden av meg" f.eks Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Tja det er ikke det akkurat jeg tenkte på. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kva er samanhengen, kvifor er du ensom? Hvilket klassetrinn er det snakk om? Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Det skal være en fortelling om at en gutt som ikke har venner. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvilket klassetrinn går du? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva om hovedpersonen søker sosialt samvær hos ting og gjenstander eller imaginære venner, og får menneskelige forhold til disse? Da skinner vel temaet ensomhet ganske klart gjennom. Mjaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå