maXini Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei, Jeg skal snart kjøpe meg en ny mobiltelefon og det blir nok fra Telenor's hjemmeside. Abonnementet jeg skal velge er nok FriHet99. Det jeg lurte på om det er mulig å kombinere Frihet99 med Djuice Friends? Jeg tekster ikke med så mange , men de jeg tekster med har Djuice, så litt kult med gratis SMS til 3-4 personer. De andre ringer jeg bare Også var det en annen ting, hvis dette er mulig, er det mulig å kombinere dette med Fri Familie? Resten av familien har kontantkort fra Telenor, siden de ikke ringer eller tekster med andre utenfor familien. Takk på forhånd Sorry hvis tittelen var for lite beskrivende, men kom ikke på noe bedre Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan ikke kombinere Frihet99 med djuice friends. Du kan derimot knytte opp de som har kontantkort fra Telenor til en FriFamilie sammen med ditt Frihet99-abonnement. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dersom eg ikkje hugsar feil kan maks 3 av medlemmene i fri familie vere kontantkort. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dersom eg ikkje hugsar feil kan maks 3 av medlemmene i fri familie vere kontantkort. Det er korrekt. Og for å svare trådstarter, du kan ikke kombinere FriHet og djuice Friends, og ja, FriHet kan kombineres i FriFamilie, opptil 3 kontantkort og seks brukere tilsammen, samt en fast-telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå