Sigurdl Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Har ein macbook pro 13 som eg gjerne ville satt opp windows på for speling av spel:D Når eg prøver å oppretteein partisjon via BootCamp får eg denne mellinga: Disken kan ikke partisjoneres fordi noen filer ikke kan flyttes. Lag en sikkerhetskopi av disken, og formater den som ett volum med formatet Mac OS Extended (journalført) ved hjelp av Diskverktøy. Gjenopprett dataene dine til disken, og prøv å bruke Boot Camp-assistent igjen. Via Diskverktøy får eg denne mellinga: Partisjonering mislyktes Partisjonering mislyktes med feilen: Størrelsen på partisjonen kan ikke endres. Prøv å redusere størrelsesendringen for partisjonen. Når eg prøver å reparere diskrettigheiter i diskverktøy får eg opp dette: Advarsel: SUID-filen «System/Library/CoreServices/RemoteManagement/ARDAgent.app/Contents/MacOS/ARDAgent» har blitt endret og vil ikke bli reparert. Kan nokon hjelpe meg? Endret 11. november 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Siden ingen her klarte/gadd hjelpe meg fant eg ingen utveg utanom og formatere. Prøvde mykje rart men klarte ikkje få det til på nokon måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå