Gå til innhold

[Løst]PS3 levert inn hos SIBA - For lang reperasjonstid

RunarL

Anbefalte innlegg

De får ikke solgt enheten de etterhvert får tilbake fra verkstedet ("din", eller swap-enheten) om de ikke selger med håndkontroll og strømkabel. Er nok derfor dette er gjort.

De har vel sluttet å selge 40 GB versjonen?

Uansett så gidder jeg ikke å bry meg om en slik filleting - Men en ting jeg er sikker på, hadde Siba hatt en 40GB versjon der og da så hadde jeg fått den (selvsagt). 120 GB versjonen fikk jeg kun pga eg krevde omlevering der og da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag ringte Varehussjefen for Siba Kvadrat til meg etter han har mottat klage.

Det var det første han hadde hørt om saken og beklaget hele saken. Han har lest gjennom hele tråden og han fortalte at han selv reagerte negativt på innleggene til den ansatte.

Han har tatt saken opp med vedkommende og rutinene vil bli skjerpet.

Det var uakseptabelt at noen av hans ansatte hadde gått inn her på tråden og gått til personangrep på den måten.

Han sa også at han burde fått saken på bordet sitt etter det var gått 5 uker, dermed ville saken bli løst rimelig greit.

Han takket for klagen, eller så hadde han nok ikke hørt om denne saken.

For meg viser dette at Siba ikke er redd i å ta tak i ting! Jeg setter utrolig stor pris på at Varehussjefen ringte og beklagde på denne måten, det får han stor respekt av meg for.

Han skulle t.o.m sende en kompensasjon i posten, dette viser også at Siba er villig til å rydde opp etter seg.

La oss håpe at dette var et engangstillfellet og i fremtiden vil kundene til Siba bli behandlet på en bedre måte. All sunn fornuft sier at jeg ikke burde havnet i denne situasjonen i utgangspunktet, såfall er kommunikasjonen svært dårlig.

Så folkens, alt i alt syns jeg at Siba har klart å rette opp saken. Vedkommende som skrev innlegg på denne tråden har nok lært at det ikke er lurt å gå på angrep på den måten mot kundene.

Lenke til kommentar

Det var bra noen tok ansvar hos Siba ja.

Dette var nok snak om midlertidlig stormansgalskap hos en av de ansatte , tipper han ikke har lyst til å gjenta

en slik fadese med det første :p

Og siden trådstarter egentlig har opptrådd veldig ryddig her på forumet og har egentlig ikke gjort annet enn å lurt på sine rettigheter synnes jeg det er mer en rimelig at han fikk en "kompensasjon" fra siba.

Flott at ting ordnet seg til slutt da :)

Lenke til kommentar

For de som lurer:

Fikk pakke i posten idag:)

Oppi lå det en minnepinne på 16 GB med norton antivirus på + Call of Duty; Modern Warfare 2!

Da blir det en del spilling fremover da! Takk skal dere ha Siba :thumbup: , dere fortjener sikkert en sjanse til fra meg i fremtiden da!

Lenke til kommentar
For de som lurer:

Fikk pakke i posten idag:)

Oppi lå det en minnepinne på 16 GB med norton antivirus på + Call of Duty; Modern Warfare 2!

Da blir det en del spilling fremover da! Takk skal dere ha Siba :thumbup: , dere fortjener sikkert en sjanse til fra meg i fremtiden da!

Kjempefint... det var jo en fin gave da :)

Lenke til kommentar
Loven setter ingen fast grense, men bruker begrepet "rimelig tid". I bransjen gjelder en norm på 3-4 uker, etter det skal det være mulig å få gehør for heving.

Så absolutt ikke, de flester plasser er det jo vanlig med 4 uker, jeg vil si at når man passerer 5-6 uker begynner det å gå over rimelig tid men har aldri hørt noen omlevere etter 4 uker.

Lenke til kommentar
Herregud, er det mulig å være så kjip.. God service gavner da butikken, selvom man kanskje taper noen penger en gang i blant.

Samme var det da jeg jobbet på Peppes som sjåfør. Var det noen kunder som ikke var fornøyde, så nølte ikke vaktsjef ett sekund med å sende ut en ny pizza. Noen ganger var det "stamkundene" som ikke var helt fornøyde, så man kjørte ut på nytt og gav dem noe ekstra som plaster på såret.

Selvom det kanskje koster butikken litt penger, så beholder man da forhåpentligvis kunden..

Å, det er så viktig. For noen år hadde jeg problemer med et produkt (TOCA 2 - for øvrig et legendarisk spill) jeg kjøpte hos GameZone, og da var servicen plettfri. Spillet hengte seg på et visst sted hver gang. Da fikk jeg et nytt TOCA 2-spill, et gavekort, og beskjed om å si ifra hvis problemet fortsatt var der. Etter det har jeg alltid handlet på GZ, selv om samme produkt har vært tilgjengelig for 200 kroner mindre et annet sted. Det skulle bare mangle.

Vet ikke om det er like bra i de andre filialene, men GameZone i Kristiansand er i hvert fall ekstremt pålitelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...