Gjest angrene gutt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg har vært sammens med jenta i 1,5 år. men nå i det siste har vi kranglet mye og jeg har hatt noen problemer som kanskje kan ha gjort meg litt uførlsom. Men det har vært den andre veien også. jeg vet at jenta er en som stenger seg litt inne og trykker vekk følelser for å ikke bli såra. Jeg har hjulpet henne gjennom masse og hun har hjulpet meg. Men nå slo hun opp med meg fordi un sier at hun ikke liker meg lengere. men jeg vet hun fortsatt har følelser for meg=) så jeg fikk lov til å komme til henne i helgen. jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. jeg vil snakke med henne og prøve å få henne til å huske følelsene, med noen roser og litt romanse og et dikt. er dette lurt?? er det noen som har noen forslag?? trenger hjelp!! har ikke lyst til å miste jenta!! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Go fight for her. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Krangelsex er den beste, go for it. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hun vil sikkert ikke at du skal bare gi deg uten litt kjemping for å få henne tilbake. Lenke til kommentar
Fantin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) jeg er den samme som skrev her. jeg utdyper problemet litt mer her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1171831 håper dere kan hjelpe meg trenger virkelig hjelp!! Jeg gjør allt for at henne skal ta meg tilbake og jeg skal forandre på ting jeg har vært litt teit på (BTW jeg bryr meg om jenta ikke sexen!!!) Endret 11. november 2009 av Fantin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå