raider000 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 1) Er aspx og asp.net noe av det samme med hensin til koding osv? 2) Noen som har noen enkle gjestebok koder/script som jeg kan bruke på en aspx side? 3) Linker til bildegalleri som passer til aspx? Lenke til kommentar
brgr Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 1) ASPX er filformatet ASP.NET bruker på skriptsidene sine. 2) Hotscripts.com ASP.NET kategorien bør gi deg noen 3) samme siden som i pkt 2 kan gi deg dette også. Hvis du ikke fant noe interessant, kan du jo alltids lære deg språket og kode selv. Eller søke på google etter ferdige oppsett osv. Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Da er det bare og sette dette inn på nettsiden min? Jeg må ikke gjøre noe spesielt i det det programmet (Microsoft Expresiion Web) når setter det inn? Lenke til kommentar
brgr Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette kommer an på om skriptet du lastet ned ikke trenger noe mer av konfigurasjon, det følger som oftest en readme fil som du bør lese. Som ofte forklarer hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå