The Stig Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ifølge kilder skal vi få oppleve "neste generasjon" atter igjen om nøyaktig ett år. Les mer Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Altså kan man altså for eksempel styre et bilspill ved å bevege kroppen som om man kjører en ordentlig bil. Bruker hendene jeg... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Når jeg er ute å kjører er det med skikkelig innlevelse, ergo hele kroppen. Både munn, hode, tunge, hender, føtter og tær brukes Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Legger du deg ikke i svingene Sodd ball? Kjedelig kjøring du har... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bruker vanligvis å ha hendene mine som en del av kroppen, jeg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 må jo bli sliten av det... foretrekker ratt og pedaler jeg Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg bruker sjåføren min når jeg er ute og kjører jeg. Da kan jeg konsentrere meg om å kommentere forgjengere som går inn i butikken og sånt. Typisk samtale i den Stuestølske Focus: K: Iiiik! Se opp for fartshumpene! M: Rull inn puppen, det er fartshumper, ikke landminer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg