Gå til innhold

HTC Hero besyttelse av skjermen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Ronny Larsen!

Jeg har kjøpt beskyttelse til min skjerm, fra Zagg.

Jeg er fornøyd med den, men er ikke så veldig flink til å montere sånt, så man ser jo at det er beskyttelsesfilm på den.

De første ukene var uten beskyttelsesfilm, men jeg føler at en slik dyr og flott mobil behøver det. Riper er noe som kan komme av årsaker som nøkler, lommebøker o.l.

Så det kommer ann på hvor mye du ønsker å skjemme bort telefonen din :) Anbefaler deg derimot IKKE å kjøpe beskyttelse for hele telefonen, da blir den ikke særlig pen, syns jeg.

Ha en god dag!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte, og monterte, den filmen som skal være best. Den var tynn og fin, men det ble litt jalla liksom. Skjermen mistet litt sprut, og alt ble litt tammere. Hadde den på i 2-3 uker, og plukket den så av igjen. Skjermen er jo sinnsykt ripe-motstandsdyktig, så jeg tar sjansen, ihvertfall etter den videoen jeg så på nett idag...(husker ikke linken). Hehe, linken er jo veldig enkel...videoen ligger ganske sist i den store htc hero-tråden på denne siden! :)

Uansett, jeg bytter mobil ihvertfall 1 gang i året, og da vil jeg heller kaste 1 litt sliten, enn en helt "ubrukt" en... ;)

edit: litt mer info...

Endret av sirandrew214
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...