Gå til innhold

Angrerett på spill?

Anbefalte innlegg

Er i et lite dilemma nå.. Har forhåndbestilt MW2 på Gamestop(levert inn 3 spill+80kr), men klarte ikke vente til at Gamestop skulle åpne 0900, så jeg kjøpte det på nattrelease på Musikkverket for 599 kr. Hadde funnet en som var villig til å kjøpe spillet for 500 kr, men siden han bor et stykke unna, ombestemte han seg og ville heller kjøpe det i butikken selv. Så nå sitter jeg igjen med 1 spill for mye, og 600 kr for lite.

Så det jeg lurer på er:

1. Går det ann å benytte angrefristen og levere inn det åpnede spillet fra Musikkverket?

Hvis ikke:

2. Går det ann å levere inn det uåpnede spillet fra Gamestop på Musikkverket med kvitteringen derifra?

Tenkte at det kanskje ikke fungerer hvis de prøver å slå den inn i kassa igjen, men får beskjed om at den aldri har vært registrert i butikken, ellerno?

Vil ha pengene tilbake i cash, ikke i tilgodelapp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo være glad du får tilgodelapp i det hele tatt. Du har ikke rett på noe som helst. ikke en tilgodelapp engang så det er GOD serivce av musikkverket å gi deg tilgodelapp

Second that!

Jobber selv i butikk, og er lei av kunder som har kjøpt ting andre steder, og som blir sure når jeg gir dem tilgodelapp. Føler at jeg har strukket meg LANGT da, ettersom tilgodelappen kan brukes i en annen butikk i samme kjede, og jeg går på tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...