Gå til innhold

[Løst]Nytt hovedkort, trenger bekreftelese

Gjest Slettet+9812734

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812734

Skal kjøpe med nytt hovedkort siden det jeg har nå paia. Jeg har sett litt rund men lurer på om det jeg har sett på, om det er riktig i forhold til alle kontaktene på det. jeg tittet på alt og det ser bra men trenger bekreftelse for det er kjipt å bomme på 1 ting :p

her er ihvertfall litt info om dem

Gammelt hovedkort:

Asus P5E-VM, HDMI, G35, Socket-775, DDR2,

m-ATX, GbLAN, Firewire, HDMI/DVI, PCI-Ex16

Nytt Hovedkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nye hovedkortet er én størrelse større enn det gamle. Det gamle var mATX, mens det nye er ATX. Men hvis du har plass i kabinettet så er det ikke noe problem.

Det nye hovedkortet har ikke integrert grafikk/skjermkontakt. Men hvis du har et eget skjermkort som du setter i PCIe-porten så er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734
Det nye hovedkortet er én størrelse større enn det gamle. Det gamle var mATX, mens det nye er ATX. Men hvis du har plass i kabinettet så er det ikke noe problem.

Det nye hovedkortet har ikke integrert grafikk/skjermkontakt. Men hvis du har et eget skjermkort som du setter i PCIe-porten så er det ikke noe problem.

Hjereøig for bekreftelsen :!: Jeg har et chieftech kabinett som har mer en god plass til et større hovedkort og jeg har et skjermkort som ahr riktig kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...