abene Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Google har lager et nytt, rask, åpent og eksperimentelt programmeringsspråk. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Av unyttige programmeringspråk så er kanskje lolCode morsommere? Eller hva med Malbolge? Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg synes nå fortsatt Brainfuck er best [Edit] Jeg tar tilbake det ... @ Malbolge Endret 11. november 2009 av Leftie Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 VISIBLE "O HAI! IM IN UR BEERZ!" I HAS A VAR LOL VAR R 99 IM IN YR LOOP VISIBLE VAR! VISIBLE " BOTTLZ OF BEER N TEH WALL, "! VISIBLE VAR! VISIBLE " BOTTLZ OF BEER!" VISIBLE "TAKE 1 DWN, PAS IT AROUN, "! NERFZ VAR!! IZ VAR LIEK 0? YARLY VISIBLE "NO MOAR"! NOWAI VISIBLE VAR! KTHX VISIBLE " BOTTLZ OF BEER N TEH WALL!" IZ VAR LIEK 0? GTFO KTHX KTHX VISIBLE "GIEV MOAR PLZ! KTHXBAI!" KTHXBYE Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Google kombinere hastigheten fra språk som Python, og ytelsen og sikkerheten fra språk som C eller C++. Virkelig? Skulle tro det ble omvendt... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "Go"? Lite gjennomtenkt navn. Blir vanskelig å få relevante treff på google, iallefall. =P Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "Go"? Lite gjennomtenkt navn. Blir vanskelig å få relevante treff på google, iallefall. =P I kategorien over der det er vanskelig å få relevante treff i google, så vinner "Windows 7" helt klart. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Google kombinere hastigheten fra språk som Python, og ytelsen og sikkerheten fra språk som C eller C++. Virkelig? Skulle tro det ble omvendt... Er nok abene som ikke har greid og oversette helt riktig. Go combines the development speed of working in a dynamic language like Python with the performance and safety of a compiled language like C or C++. Morsomt at google kommer med eget språk, står i FAQ-en at blant annet Rob Pike og Ken Thompson var med å designe det. Håper virkelig at closures blir naturlig, og ikke sånn som i python eller java... Ellers så er jeg ikke så sikker på om jeg synes at reflection er så bra egentlig... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Google har lager et nytt, rask, åpent og eksperimentelt programmeringsspråk. *pirke* Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) "Go"? Lite gjennomtenkt navn. Blir vanskelig å få relevante treff på google, iallefall. =P I kategorien over der det er vanskelig å få relevante treff i google, så vinner "Windows 7" helt klart. Virkelig? Skriv Windows 7 så får jeg kun relevante treff. Det samme med "windwos 7" og windows7 og w7. Filmen xxx derimot... Endret 11. november 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "Go"? Lite gjennomtenkt navn. Blir vanskelig å få relevante treff på google, iallefall. =P I kategorien over der det er vanskelig å få relevante treff i google, så vinner "Windows 7" helt klart. Virkelig? Skriv Windows 7 så får jeg kun relevante treff. Det samme med "windwos 7" og windows7 og w7. Filmen xxx derimot... Eller Goat+sea, hvis jeg skal ha geiter ved havet. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg synes nå fortsatt Brainfuck er best [Edit] Jeg tar tilbake det ... @ Malbolge Har alltid likt BrainFuck og Whitespace (Malbolge er jo ikke turing complete ) Endret 11. november 2009 av daffyd Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Go combines the development speed of working in a dynamic language like Python with the performance and safety of a compiled language like C or C++. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ZOMBIE er også et ganske morsomt programmeringsspråk ^^ Men ærlig talt ser jeg ikke hvilken nisje Go skal fylle. Det ser ut som en litt dårligere versjon av Java. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Google er jo overalt for tiden. Når kommer google-bilen? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Google er jo overalt for tiden. Når kommer google-bilen? Den har kommet. http://nrkbeta.no/2009/04/29/google-bilen-...r-rundt-i-oslo/ Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Malbolge was so difficult to understand when it arrived that it took two years for the first Malbolge program to appear. The program was not even written by a human being... Google satser kanskje på at Go skal være litt mer brukervennlig... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Kva er forskjellen mellom D og Go? Endret 12. november 2009 av siDDIs Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg liker den veien google tenker og går jeg, men de skulle kanskje hatt et lite pr kurs eller er det kun meg som syntes den videon var litt lite opplysende. Kjekt å vite at den er rask, men hva mer? nuvel, dette må prøves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå