Gå til innhold

Hvor finner jeg en lyspære med stor og jevn spredning?


vonLime

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å finne en lyspære(fortrinnsvis LED) med veldig stor spredning? Skal brukes til å lyse opp en hel lampe, men uten bruk av reflektor.

 

EDIT: Var kanskje dårlig forklart. Det er for å få et kulere utseende på bilen min. Jeg vil ha et lys som lyser opp blinklyset, uten at det lyser gult. Grunnen til at jeg ønsker dette er at bilen min har "djevel-øyne-lykter", men at kun midten lyser. Trenger derfor et lys på siden også, slik at det ser bedre ut.

 

Legger ved et bilde for at det skal bli litt mer lettforståelig. Det oransje er henholdsvis pære og oransje glass. Det nye lyset skal MAO være utenfor det oransje, og har dermed ingen reflektor bak seg.

 

EDIT2: Det skal såklart kobles sammen med parklysene, og blir som et ekstra parklys, bare at det lyser såpass sterkt at det ser ut som om jeg har enda bredere hovedlykter!

 

EDIT3: Her er et bilde av lykta det gjelder. Det til høyre lyser opp, men vil ha hvitt lys i blinklyset også.

post-193914-1257940678_thumb.jpg

post-193914-1257940869.jpg

Endret av vonLime
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes ikke originalt IOM at det ikke er noe originalt jeg er ute etter. Saken er den at det ikke vil se uoriginalt ut - snarere tvert i mot. Det vil se penere ut. Og i tillegg er ikke lyset sterkt nok til å blende noen. Det er kun for utseende.

 

Er det noen som har peiling, eller blir jeg nødt til å ta til takke med halvveis fra biltema?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...