Howard Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Pådriverne bak mini-TV er fornøyd med salget av DMB-spillere, men må finne måter å tjene penger på for å bygge ut nettet videre. Les mer Lenke til kommentar
Tor_Eddy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er ikke så interesert i tv, at jeg kjøper en egen dings for å kunne se det overalt. Hadde det vært dmb tuner i mobiltelefonen, bilstereoen, eller bil gps'en, ville jeg nok brukt det en god del. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som vet om det finnes en slags dongle til Cowon S9 som gir deg DMB? Jeg har versjonen uten DMB støtte (klarte ikke å vente på den med!), og har ikke tenkt å kjøpe en helt ny S9 med DMB bare fordi det er den eneste DMB-TV'n med AMOLED-skjerm. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg kjøpte en Cowon D2 DAB i april 2008. Etter noen uker, lastet jeg ned Koreansk Firmware, for å få støtte for Flash skins. Og da fulgte jo støtte for DMB med. Fikk testet det for første gang i forrige uke, og syntes det fungerte veldig bra. Både bilde og lyd var helt greit, og synes ikke det var noen problem å se påtv på denne måten. D2 har litt mindre skjerm enn dagens cowon modeller, så kan nok bli slitsomt å se en hel film på den skjermen, men ypperlig til å kunne se på en episode av kongen av Queens på toget.. Dessverre så bor jeg ikke i et område hvor de har begynt sendinger, så det blir heller sjeldent jeg får sett. Det blir helst når man er på reise inn til hovedstaden. /kakkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg