Gjest Guest_Gutt_18_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. jeg er en gutt på 18 år som har slitt med kronisk øresus i ca. 4-5 år. da jeg fikk øresus gikk jeg til spesialist hvor jeg fikk en slik lyd generator som denne. dette har hjulpet meg mye, men den ble ødelagt for et par år siden. nå som øresusen er på god vei tilbake må jeg prøve å anskaffe meg en ny. men i følge denne linken skal dette kunne fåes gratis, men er det noen her som vet hvem eller hvor jeg kan henvende meg? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei! Jeg vil tro at du (desverre) må starte runden på nytt med legen for å kunne forvente å få det gratis. Du kan jo prøve fastlegen, men han vil (med stor sannsynlighet) sende deg videre til spessialist. Eventuelt så vil han henvise deg til øre-nese-hals lege. Eventuelt fant jeg en bedrift som heter Medus AS som selger slike bordklokker med lyd på sin webshop. Jeg vil anbefale deg å kontakte disse for å få en pris på produktet. Det burde ikke være mange kronene. Har du en mp3-spiller? Uansett, finn en gammel mp3-spiller. Gå inn på denne nettsiden, så kan du laste ned slike lyder. Mange gode tips på Tinnitus-tips.no Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_18_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for svar dozern, jeg har lenge prøvd å finne en nettside med disse lydene. dette vil helt klart hjelpe meg videre! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det er flott å høre! Jeg har selv hatt dette i snart 8 år. Det er viktig at du prøver å sove til disse lydene, fremfor å f.eks sette på en radio eller en TV og sove til dette. Det gjorde jeg en stund, men man blir bare sliten. Du får ikke den søvnen du skal og det er avhengighetskapende. I den forstand at du ikke klarer å sovne uten lyden av en radio. Du finner mye informasjon der ute, men lite brukerærfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå