rocknrolf77 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Packard Bell Easynote TJ61-SB-750NC 4 GB minne, Ati radeon HD4570, AMD athlon Dual Core QL-64 2.1 GHz, 320 GB Disk. 2995,- Må da være verdt pengene uansett om det er en packard bell. De har vel kanskje blitt litt bedre i det siste å, siden de tydeligvis har blitt større enn de var. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Packard Bell har vært enormt store veldig lenge (det er jo PC-divisjonen til Nec), men det er tross alt ingen hindring for å bli ordentlige etter hvert. Jeg stoler personlig ikke på noen laptoper før jeg har fått vridd litt på dem. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) NEI, det tviler jeg sterkt på at de har! Nå har ikke jeg erfaring med denne laptopen, men jeg har erfaring med et par andre fra samme produsent. Kjøpte selv en laptop fra PackardBell for noen år tilbake, og skal aldri kjøpe noe fra de igjen. Problemet er at produktene ser bra ut på papiret, men etter litt bruk kommer det fram hvor elendig det egentlig er. I mitt eksempel var det mye ekstra programvare som var flettet inn i OS-et, som ikke lot seg fjerne. Løsningen var å legge inn et eget OS. Viften bråkte faktisk mer enn dama sin hårføner når den gikk på laveste hastighet(!!!) og ikke var det mulighet til å styre hastigheten på viften heller. Ytelsen var langt under det et slikt system egentlig skulle yte. Hvis et produkt koster 2990,- fra PackardBell, så mener jeg du kan ta av ca 30% og se hva de andre produsentene kan levere til den prisen. Jeg vil tro du treffer ganske bra når det da gjelder bang-for-the-bucks. Det hjelper ikke om en PackardBell ser bra ut på papiret - det er ikke det som teller til slutt like vel. Hvis det ser ut til at et produkt er for godt til å være sant, så er det som oftest det (og når det kommer fra PB, så ER det det.) ..men ja, bare min mening Endret 11. november 2009 av Ciryaher Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Tenkte det samme å. Ble bare gira siden jeg trenger ny laptop. Har en "140" år gammel Dell latitude D600. Og den funker så vidt å surfe med. Tror jeg kanskje da roer ned litt. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I mitt eksempel var det mye ekstra programvare som var flettet inn i OS-et, som ikke lot seg fjerne. Løsningen var å legge inn et eget OS. Viften bråkte faktisk mer enn dama sin hårføner når den gikk på laveste hastighet(!!!) og ikke var det mulighet til å styre hastigheten på viften heller. Ytelsen var langt under det et slikt system egentlig skulle yte. Til slikt finnes det et lite program som løser selv det verste Symantec helvete. Prøv PC Decrapifier, den fjerner ALT. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Packard Bell Easynote TJ61-SB-750NC 4 GB minne, Ati radeon HD4570, AMD athlon Dual Core QL-64 2.1 GHz, 320 GB Disk. 2995,- Må da være verdt pengene uansett om det er en packard bell. De har vel kanskje blitt litt bedre i det siste å, siden de tydeligvis har blitt større enn de var. Hvem selger den til Kr 2.995? Er jo et røverkjøp, selv om den bråker og er slærkete Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvis prisen er under 3k, så ser jeg ikke noe grunn til å IKKE slå til! At det kommer med mye dritt programer hjelper jo til med å få ned prisen. Så lett Win7 finner drivere, er det jo bare å legge inn en vanlig utgave. Det tar ikke mer enn 30 min å få fjernet det du ikke vil. Jeg synes det er kos å bruke litt tid på å få maskinen slik den skal være etter formatering! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I mitt eksempel var det mye ekstra programvare som var flettet inn i OS-et, som ikke lot seg fjerne. Løsningen var å legge inn et eget OS. Viften bråkte faktisk mer enn dama sin hårføner når den gikk på laveste hastighet(!!!) og ikke var det mulighet til å styre hastigheten på viften heller. Ytelsen var langt under det et slikt system egentlig skulle yte. Til slikt finnes det et lite program som løser selv det verste Symantec helvete. Prøv PC Decrapifier, den fjerner ALT. Skal huske denne til siden. Symantec fikk jeg fjernet med en egen fix som PB hadde lagt ut. Så den var i og for seg enkel. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Lenge siden PB kom med Norton som ikke kunne fjernes med windows sin avinnstallasjons program.. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Hvis prisen er under 3k, så ser jeg ikke noe grunn til å IKKE slå til! At det kommer med mye dritt programer hjelper jo til med å få ned prisen. Så lett Win7 finner drivere, er det jo bare å legge inn en vanlig utgave. Det tar ikke mer enn 30 min å få fjernet det du ikke vil. Jeg synes det er kos å bruke litt tid på å få maskinen slik den skal være etter formatering! Sorry at jeg ikke fikk svart deg, har vært på jobb. Lefdal har nyåpning på storo. Den kommer også med vista. De skal sikkert selge ut "gamle" maskiner. Aner ikke om de har fler igjen da. Kanskje? Får ringe å høre i morgen. Kanskje de har noe igjen. Det er jo uansett bare en ekstramaskin. Sletter fint crapwaren med linux allikevel. Da jeg ikke har noe planer om å bruke win på den, hvis jeg kjøper en. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Win7-oppgradering er jo inkludert (trenger bare betale frakt). Det er -lenge- siden packard bell var helvetesbloatware-faen, de er fint forbigått av acer, hp og asus. Er et rått kjøp til 2995,- slik jeg ser det Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg kjøpte den pc'en for 2 måneder siden og jeg er stor fornøyd Har ikke noe negativt å tilføre egentlig, ikke til den prisen. Jeg kjøpte den dog for 4000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå