Gå til innhold

For godt til å være sant?(Selv om det er en packard bell)

rocknrolf77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI, det tviler jeg sterkt på at de har!

Nå har ikke jeg erfaring med denne laptopen, men jeg har erfaring med et par andre fra samme produsent. Kjøpte selv en laptop fra PackardBell for noen år tilbake, og skal aldri kjøpe noe fra de igjen. Problemet er at produktene ser bra ut på papiret, men etter litt bruk kommer det fram hvor elendig det egentlig er.

I mitt eksempel var det mye ekstra programvare som var flettet inn i OS-et, som ikke lot seg fjerne. Løsningen var å legge inn et eget OS. Viften bråkte faktisk mer enn dama sin hårføner når den gikk på laveste hastighet(!!!) og ikke var det mulighet til å styre hastigheten på viften heller. Ytelsen var langt under det et slikt system egentlig skulle yte.

Hvis et produkt koster 2990,- fra PackardBell, så mener jeg du kan ta av ca 30% og se hva de andre produsentene kan levere til den prisen. Jeg vil tro du treffer ganske bra når det da gjelder bang-for-the-bucks. Det hjelper ikke om en PackardBell ser bra ut på papiret - det er ikke det som teller til slutt like vel.

Hvis det ser ut til at et produkt er for godt til å være sant, så er det som oftest det (og når det kommer fra PB, så ER det det.)

..men ja, bare min mening :)

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar
I mitt eksempel var det mye ekstra programvare som var flettet inn i OS-et, som ikke lot seg fjerne. Løsningen var å legge inn et eget OS. Viften bråkte faktisk mer enn dama sin hårføner når den gikk på laveste hastighet(!!!) og ikke var det mulighet til å styre hastigheten på viften heller. Ytelsen var langt under det et slikt system egentlig skulle yte.

Til slikt finnes det et lite program som løser selv det verste Symantec helvete. Prøv PC Decrapifier, den fjerner ALT.

Lenke til kommentar

Hvis prisen er under 3k, så ser jeg ikke noe grunn til å IKKE slå til! At det kommer med mye dritt programer hjelper jo til med å få ned prisen. Så lett Win7 finner drivere, er det jo bare å legge inn en vanlig utgave. Det tar ikke mer enn 30 min å få fjernet det du ikke vil. Jeg synes det er kos å bruke litt tid på å få maskinen slik den skal være etter formatering! :)

Lenke til kommentar

Til slikt finnes det et lite program som løser selv det verste Symantec helvete. Prøv PC Decrapifier, den fjerner ALT.

Skal huske denne til siden.

Symantec fikk jeg fjernet med en egen fix som PB hadde lagt ut. Så den var i og for seg enkel.

Lenke til kommentar
Hvis prisen er under 3k, så ser jeg ikke noe grunn til å IKKE slå til! At det kommer med mye dritt programer hjelper jo til med å få ned prisen. Så lett Win7 finner drivere, er det jo bare å legge inn en vanlig utgave. Det tar ikke mer enn 30 min å få fjernet det du ikke vil. Jeg synes det er kos å bruke litt tid på å få maskinen slik den skal være etter formatering! :)

Sorry at jeg ikke fikk svart deg, har vært på jobb. Lefdal har nyåpning på storo. Den kommer også med vista. De skal sikkert selge ut "gamle" maskiner. Aner ikke om de har fler igjen da. Kanskje? Får ringe å høre i morgen. Kanskje de har noe igjen. Det er jo uansett bare en ekstramaskin. Sletter fint crapwaren med linux allikevel. Da jeg ikke har noe planer om å bruke win på den, hvis jeg kjøper en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...