stvetene Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei! Jeg har en kanal på IRC, og jeg vil at det kan være sånn at hvis de for eksempel trykker !rulz så kommer det automatisk opp reglene til dem... + at jeg vil ha masse tøft til IRC! HVA skal jeg laste ned fra HVOR??? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Du kan jo sette opp en bot (eggdrop) med et tcl script som sier noe på kommando. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Roer du litt ned med utropstegnene og spørsmålstegnene så tror jeg du får flere svar. Veldig forvirrende å lese Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Finnes mange boter som kan gjøre det, f.eks eggdrop. btw: ville ha gjort noe med den topicen før en moderator så den. Les rettningslinjene: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...2ea514ea2ca225d Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, det har jeg vært borti før, men fikk det ikke til å virke. eller jeg skjønte ikke noen ting Kan dere ett annet lettere program? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå