galaxee Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 gjentar: finnes det program som spiller asf filer, som man kan spole frem? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Du kan prøve alternative players til Mediaplayer, du finner en haug på www.doom9.org under downloads. Men hvis selve asf-fila er kodet uten spolefunksjon (noen er faktisk det), er det ganske håpløst. Fatter ikke hvorfor de koder noen filmer/snutter og tar bort spolefunksjon, men det gjøres likevel. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Prøv Media Player Classic! Den spiller jo nesten alt http://www.gabest.org/mpc.php Mener den skal klare det, spilleren trenger ingen installasjon og er på under 1MB! lqpl Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ellers har man jo Real Player da som er det programmet som er beregnet for .asf filer Lenke til kommentar
ols Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Media Player Classic fra gabest.org. Når jeg laster den ned viser den seg som en rar fil. (mpc98me6450.rar). Hvordan kommer jeg videre derfra? Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bruk feks. WinRAR til å pakke ut arkivet. Rar er et pakket arkiv som inneholder (gjerne komprimerte) filer. Du finner winrar på sownload.com bla. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bruk feks. WinRAR til å pakke ut arkivet. Rar er et pakket arkiv som inneholder (gjerne komprimerte) filer. Du finner winrar på sownload.com bla. Tror blackburn mente Download.com. Men du kan jo også bruke WinRar sin hjemmeside...! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ols Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 takk skal du ha! men når jeg har fått pakket ut exe-filen og eksekverer den, får jeg feilmeldingen "mplayerc.exe is linked to missing export DDRAW.DLL". kan jeg gjøre noe med det? kan det være noe med nyere versjon av dll filen, eller noe? Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Du må laste ned Win2000/XP versjonen hvis du har Windows 2000 eller Windows XP. lqpl Lenke til kommentar
ols Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 (løsningen på det siste om mulig enda mer banal: hadde nylig reinstallert windows98SE ikke oppdatert til nyere versjon av directX. alt virket direkte etter dette). spilleren ser kvikk og grei ut foreløbig, ikke overlesset med dill og dall som visse andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå