Gå til innhold

[Løst]Vil dette holde igjen HD5850?

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at amentio ikke ville sende tilbake min gamle HK, så fant jeg ut at utbytte av mine deler som ble brukt i 2 uke ville være passende. Jeg satt på et E7400, 4GB med HD5850 oppsett, der merket jeg at CPU var flaskehals. Etter å ha oppdatert meg litt på datamaskin maskinvare markedet i det siste, føler jeg meg litt bedre rustet til å gjøre et smartere valg..

Fra før av har jeg Club3D HD5850 og OCZ ModX 700W PSU samt et grått kabinett (holder enn så lenge). Det jeg trenger HK, minne og CPU. Jeg er ingen heftig personlig datamaskin bruker, så hvorfor jeg gidder vet jeg ikke.. Men, over til komponenter.

CPU: AMD Phenom II X4 945 3GHz

HK: Asus M4A78T-E 790GX

Minne: OCZ Fatal1ty Dual Channel Kit 4GB

Kan ta en liten begrunnelse for de som liker å lese.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

CPU

Denne synes jeg at jeg fikk mest for pengene

HK

Jeg skulle egentlig gå for et 790X kort her, men så at for 100-lapp ekstra fikk jeg 2 x PCI-E x16 slots. Mer for pengene.

Minne

Her ville jeg rett og slett bare hoppe på Fatal1ty bølgen, jeg tror ikke minne vil ha store betydninge for min del

Såehh.. Tror dere dette vil bli noe tess?

På forhånd takk

bIsk

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo tross alt et dragon oppsett og kan jo leke deg vilt med black edition cpu'er og amd overdrive. Såfremst du ikke er old school bios tweeker :)

For spill vil nok ikke en lett klokket phii 720 be holde tilbake 5850,

Men du vet jo at I5-750 vil holde tilbake 5850 , iallefall på gamere innstillinger :p

(kunne selvsagt ikke la være litt intel mobbing, må jo ta vare på de sjangser en har til det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...