Gef Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Nå har jeg lasta opp sangen([nrk][mpetre]howard med remix av den norske Melodi Grand Prix låta) til websiden min...så nå er det bare å laste den ned Jeg sier bare huff! Vil bare høre deres meninger... Howard - I'm Not Affraid To Move On (modem warning)obs obs! filen tar 2.8MB! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 og jeg som trodde at viftene i boxen min lagde støy :o Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 fy fa3n hvor elendig miksa den der var.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 og jeg som trodde at viftene i boxen min lagde støy :o den sangen var jo elendig Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 De brukte jo bare 24 timer på videoen og sangen, så det kan jo ikke bli bra. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, det var Howard det liksom? :-? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Apropos Mptre tv, jeg så en jævlig bra Saddam video der... Melodien var the real slim shady. Må ha mer info! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Syns nå ikke det hørtes ut som Howard da men. Sikkert fordi det er dårlig mix. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Apropos Mptre tv, jeg så en sinnsvakt bra Saddam video der... Melodien var the real slim shady. Må ha mer info!Har rippa og lasta opp den sangen også jeg... Saddam Hussein - The Real Saddam (modem warnin)obs obs! filen tar 1.9MB Syns nå ikke det hørtes ut som Howard da men. Sikkert fordi det er dårlig mix. Jo det er faktisk Horward fra NRK mpetre som synger...og jeg som trodde at viftene i boxen min lagde støy :o Da er vi to Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Takk for den, nå mangler jeg bare videoen. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Den har jeg så!Rippa du den videoen i går fra mpetreTv eller...? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Den howard sangen var elendig ass, men den real slim shady filmen/sangen er bare så genial, uranus, jeg trenger den filmen!! Skal begynne å rippe litt fra tv nå, etter jeg fikk meg tvkort Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Den howard sangen var elendig ass, men den real slim shady filmen/sangen er bare så genial, uranus, jeg trenger den filmen!! Enig så enig, men er det ingen som har den videon til Saddam Hussein - The Real Saddam?? Hadde vært digg å se den lissom Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Enig så enig, men er det ingen som har den videon til Saddam Hussein - The Real Saddam?? Hadde vært digg å se den lissom Jo uranus har den som han sier, men han svikter oss som har lyst på den! :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er vel ikke DENNE dere mener? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, det var Howard det liksom? :-? Jeg synes ikke det var vanskelig å høre. Helt i begynnelsen er det lettest. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Det værste er at han fikk ganske mange positive meldinger tilbake om at han synger bra(under mpetreTV sendinga) o.l. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er vel ikke DENNE dere mener? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå