SondreSnurr Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nightwish - The Islander :) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dette er min favorittmelodi over alt (Inkludert alt av Beatles) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ayreon - comatose Word! Sjekk ut Eos og All the Love av Ulver, og Your Hand In Mine av Explosions in the Sky Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Min sovespilleliste på iTunes er som følger: White Lies - Death Killswitch Engage - Arms of sorrow In Flames - Metaphor Kings of Leon - Closer White Lies - Fifty on your foreheads Fotheringay - The way I feel In Flames - Dawn of a new day Pink Floyd - Comfortably numb Mew - Comfortable sounds Dire Straits - Sultans of swing Kings of Leon - Knocked up Evanescence - My immortal Coldplay - Clocks Foo Fighters - Home Crash test dummies - Mmmm mmm mmm Evergrey - Words mean nothing Elton John - Can you feel the love tonight? Elton John - Rocket Man Deep Purple - Soldier of fortune RJD2 - Legends Lynyrd Skynyrd - Free bird Linkin Park - Shadow of the day Metallica - Hero of the day Metallica - Tuesday's Gone Toto - Africa Green Day - Good riddance Fleet Foxes - Mykonos Green day - Working class hero Linkin Park - Crawling Håper du finner litt inspirasjon... ^.^ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Staind - Epiphany Foo Fighters - Home Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen utdrag og anbefalninger fra min sovespilleliste Se filmen hos Youtube Nevner også: Porcupine tree - "Heartattack in a layby" og "Collapse the light into earth" <-- Mine personlige favoritter Opeth - Hele "Damnation" albumet Sov godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå