storken Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei! Har begynt å bruke 4-5 sanger for lettere å få sove, snorkingen til han vegg i vegg er veeeeldig svak - men akkurat høy nok til at jeg kan høre den. Jeg bruker vanligvis bare ha på musikk med veldig lavt volum og det har funket veldig bra i det siste. Men så kommer det til sanger, her finner jeg ikke helt det jeg trenger føler jeg. Katie meluas Nine Million Bicycles er den stilen jeg leter etter, hadde med noe beethoven her - men gikk lei rimelig fort. Så da står spørsmålet: Hvilken musikk er god til å sovne til? Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Chillout Lounge, noe type dette her; http://open.spotify.com/album/32jtiYBXeXcn1Fzka1P4mP Beste sort! =) Ikke sikkert du liker det, men jeg elsker chillout! Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Du har ikke tilfeldigvis noen titler? Spotify gjør at lyden kræsjer på denne maskina, klarer meg fint med winamp så Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hehe, klarer du radio i winamp da?; http://www.1.fm/station/ChilloutLounge Du kan iallefall sjekke ut på siden deres hvordan musikk de spiller på kanalen... tror jeg. Dette er noe lignende musikk som var i spillelisten på spotify. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Arve Tellefsen. Kvaslags musikk du likar da? Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Melodisk metal, alle typer rock, endel reggae - og det som høres bra ut. Er ganske altlikende når det kommer til musikk, men hip hop, pop og rap er ikke favorittene selv om det finnes noen sanger innenfor de sjangrene jeg liker veldig godt. Radiohead - karma police, slik kan jeg sovne til Klarer også sovne til The chosen pessimist av In Flames, men resten av dem blir for aggressivt. Arve tellefsen blir for "skrikende" etter min sans, ikke noe å sovne til for å si det slik. Det må vel være vokaler eller antydning til dem vil jeg si Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 . Bittelitt støy akkurat i begynnelsen, men resten er nydelig. Og resten av albumet for den saks skyld. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sjekk ut denne: Nydelig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det funker best med noen som snakker. Jeg anbefaler Misjonen på P4s podcasts. www.p4.no Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Final Fantasy X - Wandering flame Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Arve Tellefsen er for skrikande? Og du likar nye In Flames sangar, huff Kva med rolige sangar av Opeth? Patterns in The Ivy I og II, Hope Leaves, Ending Credits, Still day beneath the sun osv. Mange rolege på Damnation og Blackwater Park albuma. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 etter jeg fikk meg samboer så blir det vansklig å sovne til musikk men før likte jeg å sovne til for eksempel A perfect circle - The outsider Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Radiohead har mange gode låter til det formålet, kanskje spesielt på det siste albumet In Rainbows. Eva Cassidy fungerer flott. http://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc Endret 11. november 2009 av Zeph Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hvis du kan sovne til metal, så burde dette kanskje funke. Navnet er riktignok veldig ironisk hvis man tenker på det Insomnium - At the Gates of Sleep Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Jeg kan i hvert fall alltid sovne til dette albumet. Endret 11. november 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du bør prøve Stars of the Lid, funker fjell å sovne til. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Arve Tellefsen er for skrikande? Og du likar nye In Flames sangar, huff Kva med rolige sangar av Opeth? Patterns in The Ivy I og II, Hope Leaves, Ending Credits, Still day beneath the sun osv. Mange rolege på Damnation og Blackwater Park albuma. Altså, jeg hører ikke til nye In flames sanger for å sove - er bare the chosen pessimist (selv om den er litt vel klagende) som kanskje egner seg til nattasang Ja, fele er skrikende xD Opeth hadde endel fint, hører igjennom akkurat nå Radiohead har mange gode låter til det formålet, kanskje spesielt på det siste albumet In Rainbows. Eva Cassidy fungerer flott. http://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc Radiohead er definitivt et bra band å sovne til Hvis du kan sovne til metal, så burde dette kanskje funke.Navnet er riktignok veldig ironisk hvis man tenker på det Insomnium - At the Gates of Sleep Jeg kan i hvert fall alltid sovne til dette albumet. Jau, ikke helt min smak - og ikke rolig nok til å sovne til Edit: quota etpar tube vids Endret 11. november 2009 av storken Lenke til kommentar
dask Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Anbefaler deg og høre på Buckethead. Mye bra rolig musikk som er deilig og sove til. Mine sove/Avslappnings favoritter: Whitewash: Padmasana: Baptism Of Solitude: Det er mye å finne i Buckethead's samling. Eller du kan sjekke ut: Vast - Tattoo of your name: Black Label Society - In This River: http://www.youtube.com/watch?v=UXe5MocDzCg...feature=related Tim - Sover (Finner den ikke på youtube. Men er på Spotify. Lübeck Albumet) Skal se om jeg kommer med noe mer senere. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva er vel bedre enn litt god Soul Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Løvenes konge soundtrack. Fyll ditt sinn med kjærlighet<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå