Gå til innhold

Modern Warfare 2 Multiplayererfaringer

Anbefalte innlegg

Trenger egentlig model1887 nerfing da? Joa, den funker knallbra på alt fra uhyre kort avstand til forholdsvis kort avstand, men personlig får jeg minst like bra k/d av å bruke f eks p90, som jo tross alt funker greit på lengre avstander enn 1887 også.

Eventuelt kan man bruke SCAR med scavenger(som man jo desverre er avhengig av med det våpnet) og vips så får man garantert enda bedre k/d igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Claymore med Scavenger. Epic kombinasjon! Kartene er lagd slik at mange hjemmesteder har to eller flere innganger. Finn et hjemmested, så dekker du den ene siden med claymore og sikter mot den andre. Så fort du har skutt en fiende får du ny claymore hvis du tar sekken hans. Til slutt har du en fantastisk claymoregarden og får alt du trenger fra himmelen.

Lenke til kommentar
du merker vel og at noen ganger er du fryktrlig god sjøl også?

Nei det har jeg aldri merket hehe

det er som regel internet connectionen som gjør sånt, behøver ikke være tiptopp selv om du har grønn, drssverre

Har dette noe med at NAT står som strict? Med 20Mb/s ned og 1Mb/s opp burde det jo være futt nok...

en gang fikk jeg rundt 40 kills lett bare fordi jeg så folk før de så meg tydeligvis, eller så var de alle dårlige men da var de faenmeg dårlige og ;)

Ja slik er det hele tida for meg. Virker som om alle andre ser meg 1-2 sek før jeg ser dem.

Har ingen ting med linja de å gjøre. Har du aldri hørt om ping før? Grunnen til at det virker som om de ser deg før du ser dem er fordi de faktisk gjør det. De spillere med bedre ping en deg og får da bildet fra serveren fortere en deg. Spiller du med 3 grønne barer har du 101-200 i ping. Sier seg selv at hosten har en fordel da. Han ser deg da typisk 100ms før du ser han.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det var egentlig det jeg frykta, for å reagere så fort som enkelte gjør er fysisk umulig.

Er det mulig å se hvilken ping man har - og/eller velge en server som er nærmere?

De kan jo ha sett deg på radaren i tillegg?

Men det er litt klassisk, på min egen skjerm får jeg fyrt av en 3-4 skudd mot fienden før jeg dør, men på killcam ligger jeg som en dust i ro. Skjer riktig nok ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Claymore med Scavenger. Epic kombinasjon! Kartene er lagd slik at mange hjemmesteder har to eller flere innganger. Finn et hjemmested, så dekker du den ene siden med claymore og sikter mot den andre. Så fort du har skutt en fiende får du ny claymore hvis du tar sekken hans. Til slutt har du en fantastisk claymoregarden og får alt du trenger fra himmelen.

Claymore garden med to claymores? Ikke mye til hage det. Kan bare ha 2 clays ute samtidig.

Lenke til kommentar
Claymore garden med to claymores? Ikke mye til hage det. Kan bare ha 2 clays ute samtidig.

Jeg la merke til dette, har det skjedd nylig? Synes å huske jeg kunne ha fler tidligere, men det er mulig jeg ikke fulgte godt nok med.

Greit nok, jeg har et lite, men velstelt bedd. Så fort noen tråkker i det er jeg raskt ute med å plante nye.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...