@ndreas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions" Får denne feilmeldingen når jeg spiller Modern Warfare 2. De første brettene går greit, men når jeg starter på brettet "Wolverine" så henger det seg etterhvert og jeg får feilmeldingen over. Har ikke peiling på hva problemet kan være. Noen som har en ide? Har oppdatert skjermkortdriver (ATI 8.661.0.0) og har directx 11 installert. OS: Win 7 Skjermkort: Asus Radeon HD 3870X2 Lenke til kommentar
LoonyL Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 "DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions" Får denne feilmeldingen når jeg spiller Modern Warfare 2. De første brettene går greit, men når jeg starter på brettet "Wolverine" så henger det seg etterhvert og jeg får feilmeldingen over. Har ikke peiling på hva problemet kan være. Noen som har en ide? Har oppdatert skjermkortdriver (ATI 8.661.0.0) og har directx 11 installert. OS: Win 7 Skjermkort: Asus Radeon HD 3870X2 Har samma problemet selv, får det når jeg har connecta til en host og spillt en match mens jeg connecter til den neste. Veldig irriterende. Trur faktisk jeg har det samma skjermkortet som deg og, kan være noe deR? Lenke til kommentar
Stinger169 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Endre video innstillingene i spelet deres til følgende: Anti-aliasing: 2x Texture quality: Manual Texture resolution: High Normal map resolution: High Specular map resolution: High Eg hadde textures på extra og Anti-aliasing på 4x og slet veldig med direct-x error. Denne endringen bør fikse problemet. Gi gjerne tilbakemelding om det virket. Feilen ligger i modern warfare 2! Endret 22. november 2009 av Stinger169 Lenke til kommentar
LoonyL Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ser bra ut så langt, hos meg iallefall, tusen takk for hjelp stinger<3 Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk samme feilmelding (8800GTS 640mb) for første gang idag etter 2 uker med spilling. Fikk samtidig mange blå prikker over halve skjermen + nå får jeg blåskjerm når jeg prøver å starte opp maskinen samtidig som alt av skrift som kommer opp i bios og under oppstart blir helt rar. Tipper det er skjermkortet som har tatt kvelden men er ikke helt sikker. Noen som vet om det er en korrekt vurdering fra min side eller har noen av dere fått samme greia?? Lenke til kommentar
Stinger169 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er nok skjermkortet som har tatt kvelden, som du sjølv skriver. Man ser det spesielt på bildefeil i BIOS! Har du et annet kort som du kan teste resten av maskinen med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå