Technology Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har formatert XP på en pc og installert windows 7 på en annen. Begge pcene har ikke lyd nå. "No audio Output Device is installed" Hvordan skal jeg få lyden tilbake? Hvilke driver skal jeg laste ned og installere? Det står jo ikke at jeg har noen driver så hvordan skal jeg gjøre ordne dette? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 På Windows 7 maskina kjører du windowsupdate flere ganger på rad og sjekker om ikke det ligger drivere som "Optional " updates. Kom tilbake hvis det ikke funker. På XP maskina må alt av drivere innstaleres. Hvis det f.eks. er en HP går du på www.hp.com og leter opp alle driverene, laster ned og innstalerer. Hadde hjulpet om du fortalte hva slags maskiner dette er. Lenke til kommentar
Technology Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 På Windows 7 maskina kjører du windowsupdate flere ganger på rad og sjekker om ikke det ligger drivere som "Optional " updates. Kom tilbake hvis det ikke funker. På XP maskina må alt av drivere innstaleres. Hvis det f.eks. er en HP går du på www.hp.com og leter opp alle driverene, laster ned og innstalerer. Hadde hjulpet om du fortalte hva slags maskiner dette er. XP maskinen er Fijutsu Siemens og Windows 7 maskinen er Dell. Hvordan skal jeg få lyd i Dell maskinen? Den som haster mest. Både XP og Win7 er ekte versjoner, ikke pirat. Jeg vil ikke oppdatere windows 7 med det første. Gjorde det for 2 dager siden og fikk denne feilen da og måtte instalere alt på nytt: http://www.google.no/#hl=no&source=hp&...;fp=1&cad=b Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Som drbuggs sa, nr og navn! Hadde hjulpet om du fortalte hva slags maskiner dette er. Så du får leite sjøl i linkene! Dell Driver Download Manager Fijutsu Driver & Downloads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå