Gjest Slettet+98172347 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er ute etter ett/flere magasin om livsstil/herre/gentleman av typen Robb Report. Reportasjer om etikette, takt og tone, do/don't, sigar, kaffe, klokker, barbering, mote, duft, whiskey, konjakk, reisemål, litteratur etc Altså alt en "gentleman" bør vite noe om. Hadde vært flott med noe norsk, men utenlandsk går også greit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 GQ UK har en del bra. Og jeg liker den britisk inspirerte moten. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 GQ burde passe deg perfekt, bladet inneholder det meste du er ute etter. Ellers kan jeg også anbefale Vogue Homme International om du ønsker et blad med større fokus på mote. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 GQ UK har en del bra. Og jeg liker den britisk inspirerte moten.Ingenting slår Burberry Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Men's Vogue, GQ, det er vel de som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå