uranus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei! Grunnet designet, prøver jeg å hente inn Finn annonsene til en jeg lager nettside for, på hans nye side. Problemet er at jeg får det rett og slett ikke til. Jeg skal prøve å lage det slikt at annonsene vises på hans side, uten å vises via iframe osv. fra finn. Han vil ha "custom" utsende over annonsen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til. Det er klart at Finn logoen skal stå i alle annonsene og selve visningen av annonsen skal se helt lik ut, men grunnet designen så kan vi ikke bruke iframe fordi bredden er for smal. Kan noen hjelpe? Her er det jeg har prøvd. <?php $html = file_get_contents("http://pal.finn.no/pal/car1/car/used/result?orgId=1046654206"); /*** a new dom object ***/ $dom = new domDocument; /*** load the html into the object ***/ $dom->loadHTML($html); /*** discard white space ***/ $dom->preserveWhiteSpace = false; /*** the table by its tag name ***/ $tables = $dom->getElementsByTagName('table'); /*** get all rows from the table ***/ $rows = $tables->item(0)->getElementsByTagName('tr'); /*** loop over the table rows ***/ foreach ($rows as $row) { /*** get each column by tag name ***/ $cols = $row->getElementsByTagName('td'); /*** echo the values ***/ echo $cols->item(0)->nodeValue.'<br />'; echo $cols->item(1)->nodeValue.'<br />'; echo $cols->item(2)->nodeValue; echo '<hr />'; } ?> Lenke til kommentar
TobiasG Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 FINN.no er nede for vedlikehold mellom 01.00 og (seinest) 07.30. Vi beklager ulempene dette medfører for våre brukere! Hilsen oss i FINN.no. Titter på dette imorgen Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Any news? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For at vi skal hjelpe så må vi nesten få se hvordan designet er bygd opp, er ingen standard Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når jeg resizer vinduet på http://pal.finn.no/pal/car1/car/used/result?orgId=1046654206 og inne på annonsene blir det ikke forvrengninger før på rundt 470px. Hvor bredt er egentlig rammen dette skal inni? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 finn.no har en REST-tjeneste der du kan hente ut annonsene dine i xml-format. Da kan du bygge designet fra grunnen av. Kanskje det er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå