mustang74 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hallo!!! Sitter grundig fast (ikke bokstavelig) på Tjernobyl brettet. Befinner meg ved pariserhjulet, og har brukt opp alt av claymores og C4... Uansett hvor jeg gjemmer meg blir jeg til slutt knertet av enten en terrorist eller en schæfer. (har level pro i spillet mener jeg å huske). Våpen jeg har tilgjengelig er en RPG og Dragunov. En ting er at RPG'n er sinnsyk TREIG å lade om....men det vrimler jo av fiende på brettet! Det tar aldri slutt...knerter som regel alle idiotene som rapilerer ut av helikopteret. Rekker kun 1 helikopter før jeg må "gjemme" meg...har klart å beholde livet til helikopteret vårt har kommet, men når jeg er på vei for å hente sjefen jeg satt ned ved pariserhjulet, så vrimler det av folk der....jeg blir slapp... noen som har hint? har vurdert å ta brettet på nytt for å ha claymores og c4 tilgjengelig Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ikke gå for fort framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå