Gå til innhold

Ny gigantisk logo på TV 2 Zebra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser nå til min forskrekkelse at den knallrøde og gule zebra logoen er blitt forstørret opp til 5 ganger. Jeg lurer på om dette er en feil, eller om noen vet noe om dette? Jeg syns forøvrig at det er hårreisende at slike logoer fins i vår plasma-tidsalder.

Plasma sier du? Det er lcd som gjelder vettu:) Så slipper du å tenke på innbrenning. Plasma Tv-ene som blir solgt i dag er vel innbrenning nesten utelukket.

Lenke til kommentar

Jeg har en plasma i 30 000-kroners klassen som har et kontrastnivå, sortnivå og fargespekter milevis foran alle LCD-skjermene jeg sammenlignet med. Innbrenning på moderne plasmaer skjer det også, jeg klarte å låse meg ut av leiligheten min på fylla og kom meg ikke inn for neste dag og så til min skrekk at karaktervelgeskjermen i Tekken dark ressurection sto på etter en fuktig kamp et halvt døgn før. Det ble kraftig innbrenning, men som gikk bort etter snøbilde i noen timer. Forskjellen mellom innbrenningen nå er vel at den ikke er like permanent som før.

Lenke til kommentar

Det må selvsagt være en feil...

Logoen er så stor at den blir direkte sjenerende. Heldigvis er ikke TV2 Zebra den beste tv kanalen vi har så tiden jeg bruker der er begrenset.

Innbrenning er fremdeles et stort tema når det kommer til plasma og selv om dette problemet er kraftig redusert så kan man fremdeles ødelegge en skjerm hvis man er veldig uheldig. Selv er jeg varsom de første 100 - 200 timene skjermen er i bruk for hvis ulykken skulle tre i kraft så skjer det som regel i denne perioden.

Nå har jeg en Panasonic PX80 som har vært i bruk rundt 1500 timer og selv om den fremdeles får retention så blir det borte like fort som det kommer.

Skjermen brukes mye til PS3 spilling også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...