Gå til innhold

Problemer med Wii og prosjektor

vallente_82

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg koblet nylig opp min prosjektor og wii via komponent kabel(10m). Det funker fint helt til jeg skal spille noen av virtual console spilla, som f eks SMB 3.. Da jeg trykker av wii-menu slik at jeg kommer inn i selve spillet, så går det omtrent eit sekund før prosjektoren mister signalet...Kanskje noe med den nye oppdateringen? Har spilt mine console spill mange ganger tidligere :/ Men kan det alikevel være at signalet er svakere på VC, og dermed opplever prosjektoren det som om signalet detter ut? Har prøvd å låse prosjektoren til komponent uten hell..

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

jeg koblet nylig opp min prosjektor og wii via komponent kabel(10m). Det funker fint helt til jeg skal spille noen av virtual console spilla, som f eks SMB 3.. Da jeg trykker av wii-menu slik at jeg kommer inn i selve spillet, så går det omtrent eit sekund før prosjektoren mister signalet...Kanskje noe med den nye oppdateringen? Har spilt mine console spill mange ganger tidligere :/ Men kan det alikevel være at signalet er svakere på VC, og dermed opplever prosjektoren det som om signalet detter ut? Har prøvd å låse prosjektoren til komponent uten hell..

Noen ideer?

Mulig at noen VC spill ikke takler 480p, men må ha 576i. Mener å huske å ha lest noe slikt, og at det finnes en workaround/fix. Du får nesten google.

Lenke til kommentar

Har vel ikkje någe å sei ka VC tåle av oppløysning? Wiien sende jo det han vil t prosjektoren, så e d dens oppgave å vise eller gå i PSD :(

Men ja, det er nok ein annen oppløysning på VC, og kanskje pros. ikkje er glad i denne...??? Veit kje, men det har jo funka før :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...