sotabror_91 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 opg 1 jeg har prøvd og prøve, jeg ender opp med svarene X=3 og 1, fasiten i boka oppgir svaret som X=-1 lg(2X-2)^2 = 4lg(1-X) hva skal man gjøre for å komme frem til X=-1 noen forslag? opg 2 løs ligningen. jeg får x= 2 som svar, fasiten sier at svaret er x=1 ln ( X+1) + ln ( X-1) = ln 3 opg3 oppgaven fr jeg ikke til i det heletatt løs lignignen: ln (x-1)^2 + ln (X^2 -1) + ln (x+1)^2 = 0 x>1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Oppg.1 X kan ikke bli -1, og kurvene møtes heller ikke. Må i så fall bli x=1, men der går den ene uendelig negativt og den andre uendelig positivt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Geir: Korleis er det du skriv inn dei funksjonane? sotabror: Har ikkje tid til å sjå på oppgåvene no, må i so fall verte seinare i dag. Endret 11. november 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Geir: Korleis er det du skriv inn dei funksjonane? Slik: (kopiert etter at funksjonene vart oppretta i geogebra) f(x) = lg(2 x - 2)² g(x) = 4 lg(1 - x) Får desverre ikke "lov til" å laste opp ggb-fila. Endret 11. november 2009 av geir__hk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Eg reknar med det skal vere . Då ser det litt annleis ut. sotabror: 1) Litt usikker her, men sidan du har logaritmen til eit kvadrat (altso (2x-2)^2) vil både positive og negative verdiar for x fungere, og når du finn løysingar for likninga finn du berre dei positive. Du har dermed fire alternativ og , og du må teste kvar enkelt. For x=1 ser du at du får log(0), som ikkje er definert. For x=3 får du log(-2) på høgresida, som ikkje er definert. For x=-3 er det ikkje likskap (set inn og sjå), so det er berre x=-1 som passer. 2) Feil i fasit kanskje? 3) Tips: ln(x^2-1)=ln(x+1)+ln(x-1) ln(x-1)^2 = 2ln(x-1) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 2)Feil i fasit! Hvis du setter inn 1 i stykket får du ln 2 + ln 0... Du har rett og fasiten tar feil Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Naturlegvis .. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Får desverre ikke "lov til" å laste opp ggb-fila. Litt off topic, men opplasting av .ggb filer er nå tillatt Tilbakemeldinger kan evnt. tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå