Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Være tolmodig eller sette en sluttstrek? hjelp ønskes|

Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

Hei.. jeg har datet en jente nå siden juli-august og vet egentlig ikke hvor jeg står.

Hun har hele livet vært sammen med en fyr, og selv om det er snart et år siden, så er det kanskje med på å forklare situasjonen.

hun vil bare være med meg 2+ dager i uka, noe mer blir for mye, og da vi tilbrakte 3 dager i strekk så frika hun ut. vi er begge over 20år. vi holder hender, og kysser på gata, så det er jo ikke noe som er galt med på utseendemessig iallefall slik jeg ser det :p jeg overanalyserer nok dette, men da hun har sagt hun er lei av byen og vil flytte etter å ha bodd her i knapt et år, får meg til å føle at jeg er en "pitstop" selv hvor mye hun beviser at liker meg med måten hun bruker kroppstegn på.. for ord er hun ikke veldig bra til å få ut :p

bør jeg bare kutte tråden helt? eller skal jeg fortsette som før å bare ta det dag for dag ?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun ikke talker å være sammen med deg mer enn 2 dager i uken, så vil jo det by på problemer etter hvert som tiden går, og dere evt flytter sammen. Men det første som slår meg er at noe er galt hvis hun fortsatt ikke vil være mer enn 2 dager sammen med deg i uken når dere har holdt på siden juli/august.

Det du må finne ut av først er hva dine mål med dette forholdet er. Er det lek, morro og spenning, eller er dette noe du vil skal være langvarig?

Er svaret at du vil ha det langvarig kan det være greit å få tatt en prat med henne hva hennes mål med forholdet er. Er hun ikke på samme nivå som deg, så kan det vurderes å kutte det av.

Er du ute etter litt morro og kan ta dette forholdet som gøy og spenning, så ville jeg tatt dag for dag og latt ting skje av seg selv.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...