iversenman Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei Har et par proson reality 69 mk3 som jeg hadde tenkt meg å bi-wire Jeg har da en Zachry xp-600 effekttrin og en nad t-747 Jeg hadde da tenkt å koble bassene inn på Zachry'n og mellomtonen/diskanten inn på Nad'n Blir dette feil? ser det står tegninger på nett der du tar alle 4 terminalene og kobler de til 2 terminaler på effekttrinnet, men slik jeg ser det så har ikke dette noen hennsinkt (?) siden d går småe broer mellom terminalene på høytalerne. Uansett så vil jeg utnytte mest muli ved å fordele kreftene. Dere får rette meg vis jeg skriver feil her nå Mvh Simen Iversen Endret 10. november 2009 av iversenman Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du må fjerne broene mellom terminalene, ellers kommer det til å lukte svidd fra en av boksene dine.. Ellers så høres det riktig ut slik du har tenkt. Lenke til kommentar
iversenman Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 ja såklart:P men d er riktig at jeg fordeler kraften på forsterkerne, bassene på effekt'n og mellomtone/diskant på Nad'n? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jepp, bass på den kraftigste forsterkeren og mellomtone/diskant på den svakeste av de to. Lenke til kommentar
iversenman Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Okei Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå